ورزش

برگزاری جلسه هیات رئیسه طبق اساسنامه، توصیه و بی قانونی نمی پذیریم

به گزارش خبرنگاران، درخواست برخی اعضای هیات رئیسه برای برگزاری جلسه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و تصمیم گیری در مورد عزل او به نشست روز پنجشنبه ختم شد که قرار است با حضور اعضای مخالف هیات رئیسه و شهاب الدین عزیزی خادم در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار...

27 اردیبهشت 1401

امتیاز میزبانی تیم فجر در آستانه سلب شدن

به گزارش خبرنگاران، براساس شنیده ها از یک منبع موثق سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به شرایط نابسامان میزبانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در تلاش است تا امتیاز میزبانی را از فجر شهید سپاسی شیراز بگیرد.

26 اردیبهشت 1401

ستاره فرهاد مجیدی در استقلال چه کسی است؟

خبرنگاران: استقلال مهیا می گردد تا فردا در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به مصاف نساجی برود. شاگردان فرهاد مجیدی فعلا با 5 امتیاز اختلاف با پرسپولیس صدرنشین هستند و حاشیه امنیت خوبی را برای خودشان در این دوره از رقابت ها به وجود آورده اند.

19 اردیبهشت 1401

معرفی غذاهای محلی لیسبون، مرکز رنگارنگِ پرتغال

غذاهای محلی لیسبون | Lisbon traditional Foodsشهر لیسبون، مرکز زیبا و رنگارنگ پرتغال مملو از جاذبه ها و دیدنی های هیجان انگیز است. اما مطمئنا سفر به لیسبون بدون امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی این شهر و دیار تکمیل نمی گردد. آشپزی پرتغالی بسیار متنوع و غنی است و تحت...

18 اردیبهشت 1401

واکنش فدراسیون فوتبال به آزمایش VAR در نقش دنیا؛ کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام می دهد

فدراسیون فوتبال در واکنش به راه اندازی آزمایشی سامانه یاری داور ویدیویی اعلام نمود که کمیته انضباطی، نسبت به اقدامات اخیر تصمیم گیرى هاى لازم را صورت خواهد داد.

9 اردیبهشت 1401

جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت

تهران (پانا) - هیات انتخابی متشکل از چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره های مردمی برنامه فرمول یک گرد هم آمدند.

4 اردیبهشت 1401

خودروهایی که بازیکنان بارسلونا با آن سر تمرین می فرایند

فوتبالیست ها به دلیل درآمد های خوبی که سالیانه از طریق فوتبال به دست می آورند، معمولا خودرو های گران قیمت خریداری می کنند.

26 فروردین 1401

فتوحی: اجازه نمی دهیم مدال طلای بازی های آسیایی به کره جنوبی برسد، از حضور در لیگ پشیمان شدم

ملی پوش سابر کشورمان گفت: از حضور در لیگ امسال پشیمان شدم و اگر فصل بعد به همین صورت باشد در این مسابقات شرکت نخواهم کرد.

25 فروردین 1401

مقابله با اثرات مضر نشستن طولانی مدت با ورزش های چهار ثانیه ای

نتایج یک مطالعه نشان می دهد، انجام چهار ثانیه تمرین های ورزشی با شدت بالا که پنج مرتبه در ساعت تکرار شوند، می توانند بعضی اثرات مضر ناشی از دوره های طولانی مدت نشستن را برای سلامتی از بین ببرند.

13 اسفند 1400

عملکرد فوق العاده فرناندز با 4 بازی و 5 گل، رسیدن لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در بوندسلیگا

خبرگزاری خبرنگاران- برونو فرناندز برای درخشیدن در لیگ برتر انگلیس باید مرد اول تیمش باشد.

12 اسفند 1400

در تیم فوتسال کراپ بازیکن سالاری وجود داشت، اهل باج دادن نیستم

به گزارش خبرنگاران، جواد اصغری مقدم تا خاتمه نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال سرمربی تیم کراپ بود اما به یکباره به همکاری اش با این تیم خاتمه داد.

11 اسفند 1400

وارنا کجاست؟ (قسمت دوم)

وارنا مهم ترین شهر بلغارستان سال ها است که علاوه بر مقصد گردشگری محبوب جهان، به مرکز مالی، اجتماعی و فرهنگی مهمی تبدیل شده است.

8 اسفند 1400

مقصد احتمالی رشید مظاهری معین شد

عدم حضور رشید مظاهری در ترکیب تیم فوتبال استقلال و خروج نام وی از لیست بازیکنان این تیم شایعه جدایی دروازه بان شناخته شده استقلال در نیم فصل رقابت های لیگ برتر را بسیار جدی کرد تا در حدس های اجرا شده احتمال جدی او از جمع آبی پوشان مرکز بیش از پیش قوت بگیرد.

28 بهمن 1400

زمان جابجایی زمستانی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان جابجایی نیم فصل باشگاهی کشور فصل 1401-1400 به توضیح زیر اعلام شد:

25 بهمن 1400

خواجه حسنی: برای هایجک در لیگ برتر تکواندو حرف گفتنی زیاد است

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی امروز به میزبانی خانه تکواندو شروع می گردد که چند جابجایی مهم این مسابقات را تحت شعاع قرار داد. عرفان ناظمی، سعید رجبی و میرهاشم حسینی سه ملی پوش میانه ای مس کرمان که با این تیم قرارداد داشتند،...

22 بهمن 1400

هافبک ها نقش معین کننده دربی 97 هستند

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است نقش معین کننده در دربی 97 بر عهده هافبک های دو تیم خواهد بود.

9 بهمن 1400

خیری: اگر استقلال در پنالتی شکست می خورد مجیدی زیر سؤال می رفت، تغییر کلی در ترکیب اصلی کار اشتباهی بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اگر این تیم در ملاقات شب گذشته مقابل نود ارومیه تن به شکست می داد، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان زیر سؤال می رفت.

7 بهمن 1400

نادری: تلاش زیادی کردم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم

عضو تیم ملی بانوان کاراته کشورمان در مورد مسابقات قهرمانی آسیایی کاراته توضیحاتی را بیان کرد.

6 بهمن 1400

اعتراض رسمی باشگاه سپاهان به داوری مصاف با گل گهر

رضا فتاحی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد داوری مصاف سپاهان و گل گهر گفت: در این بازی فاجعه داوری علیه سپاهان رقم خورد به طوری که حداقل دو پنالتی 100 درصد به اقرار کارشناسان داوری به نفع سپاهان گرفته نشد و گل دقیقه 3(سهرابیان) آفساید تیم گل گهر سیرجان سالم...

3 بهمن 1400

بنا: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، در انتخابی جام تختی شرکت نمایند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت نفراتی که در فینال کشتی فرنگی قهرمانی کشور به روی تشک نرفتند، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در مرحله انتخابی جام تختی کشتی بگیرند.

1 بهمن 1400
تعداد: (153)