فلیک: به صورت تیمی خوب کار کردیم و پاداشش را هم گرفتیم، باید به بهترین شکل ممکن برای بازی با دورتموند آماده شویم

به گزارش وبلاگ شن، سرمربی موقت تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش مقابل المپیاکوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابرار رضایت کرد.

فلیک: به صورت تیمی خوب کار کردیم و پاداشش را هم گرفتیم، باید به بهترین شکل ممکن برای بازی با دورتموند آماده شویم

به گزارش وبلاگ شن، هانسی فلیک که این هفته در پی اخراج نیکو کواچ، به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال بابرن مونیخ معرفی گردید و شب گذشته (چهارشنبه) در اولین تجربه سرمربیگری اش در این تیم پیروز شد باواریایی ها را در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به فزونی 2 بر صفر مقابل المپیاکوس برساند، پس از این بازی گفت: من از بازی لذت بردم چون بازیکنانم کیفیت بازی خود را به نمایش گذاشتند. ما باید از این بازی و از عملکرد تک تک بازیکنان مان راضی باشیم.

وی اضافه نمود: ما به صورت تیمی خوب کار کردیم و پاداشش را هم گرفتیم. ما موقعیت های زیادی در اختیار المپیاکوس قرار ندادیم و جای گیری مان در زمین خوب بود. پس از چند بازی اخیرمان، خیلی مهم بود که در دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم و ابتکار عمل را هم در دست بگیریم. ما به صورت تیمی عملکرد خوبی را ارائه کردیم و حریف را بارها تحت فشار قرار دادیم.

فلیک که پیش از این بین سال های 2006 تا 2014 دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود، در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: المپیاکوس با بازیکنان زیادی دفاع می کرد. ما هم در نیمه اول تصمیمات اشتباه زیادی در محوطه جریمه حریف گرفتیم، اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و پاداشش را هم گرفتیم. حالا باید سریع ریکاوری کنیم و با از سر دریافت برنامه روزمره مان، خودمان را به بهترین شکل ممکن برای بازی شنبه شب مقابل بوروسیا دورتموند آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: به صورت تیمی خوب کار کردیم و پاداشش را هم گرفتیم، باید به بهترین شکل ممکن برای بازی با دورتموند آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: به صورت تیمی خوب کار کردیم و پاداشش را هم گرفتیم، باید به بهترین شکل ممکن برای بازی با دورتموند آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید