فلیک: روبن نماد یک ذهنیت برنده است، کارهای مثبتی در بوروسیامونشن گلادباخ صورت گرفته است

به گزارش وبلاگ شن، هانس دیتر فلیک به تداوم فرایند پیروزی های تیمش امیدوار است.

فلیک: روبن نماد یک ذهنیت برنده است، کارهای مثبتی در بوروسیامونشن گلادباخ صورت گرفته است

به گزارش وبلاگ شن، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیامونشن گلادباخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان، یک رجحان دیگر را هدف تیم باواریایی نامید.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: تیاگو یک عمل جراحی روی کشاله رانش انجام داده و 3 هفته دور از میادین خواهد بود. احتمالا او برای بازی فینال جام حذفی آلمان در دسترس خواهد بود. از هفته گذشته می دانستیم مولر و لواندوفسکی مقابل گلادباخ حضور نخواهند داشت. گزینه هایی در اختیار داریم و فردا می بینیم چه می گردد. یاشوا زیرکزی قد و قامت بلندی دارد، با این حال، مهاجمی سریع است و با توپ خیلی خوب کار می نماید. زیرکزی یکی از گزینه های ما برای بازی فردا مقابل گلادباخ خواهد بود. او اعتماد همه را جلب نموده است.

فلیک در انتها اضافه کرد: گنابری امروز با تیم تمرین کرد. خواهیم دید می تواند بازی کند یا نه. هفته آینده، نیکلاس زوله و فیلیپه کوتینیو می توانند در تمرینات گروهی شرکت نمایند و البته باید تست کرونا بدهند. آن ها تست اول را دادند و دوشنبه باید تست دوم را انجام دهند.

او توضیح داد: طی سال های گذشته، کارهای بسیار خوب و مثبتی در باشگاه مونشن گلادباخ اجرا شده است. مارکو رز، یک سرمربی با فلسفه تعیین است. گلادباخ فوتبالی جذاب و تهاجمی بازی می نماید.دورتموند تمام تلاشش را می نماید تا در بازی این هفته پیروز گردد. هر فوتبالیست، باید تا جایی که می تواند تمام تلاشش را انجام دهد.به بازی های خودمان نگاه می کنیم و می خواهیم مدام پیروز شویم. البته بازی سختی داریم زیرا گلادباخ تیم خوبی است.

فلیک در انتها اضافه کرد: متاسفانه نتوانستم روبن را در جلسه تمرینی ببینم. درباره او شنیده ام یک بازیکن حرفه ای و نماد ذهنیت برنده است. از همکارانم شنیده ام کار کردن با آرین روبن بسیار لذت بخش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: روبن نماد یک ذهنیت برنده است، کارهای مثبتی در بوروسیامونشن گلادباخ صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: روبن نماد یک ذهنیت برنده است، کارهای مثبتی در بوروسیامونشن گلادباخ صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید