اخبار اقتصادی

آنالیز شیوه های انسداد مبادی جعل اسناد تحصیلی در دستور کار نهاده شد

خبرگزاری خبرنگاران- با دستور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آنالیز شیوه های انسداد مبادی جعل اسناد تحصیلی در دستور کار کمیته پیشگیری و مقابله با جعل اسناد آموزش و پرورش مازندران نهاده شد .

28 اردیبهشت 1401

آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان وام نو کرونا تا سرانجام آذر است

تهران (پانا) - بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا خاتمه آذر ماه است.

23 اردیبهشت 1401

ساعت عتیقه چند؟

بازار فروش ساعت های عتیقه در آگهی پلتفرم ها حسابی داغ است، اما اینکه بازار خرید هم داغ باشد خیلی معین نیست. در میان ساعت های عتیقه ساعت های جیبی، مچی و رومیزی پرتعداد هستند، اما جیبی ها و مچی ها قدیمی بالاترین قیمت را دارند.

15 اردیبهشت 1401

همکاری ایران و تاجیکستان در احداث نیروگاه های تجدیدپذیر

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان گفت: تاجیکستان برنامه احداث 700 مگاوات نیروگاه خورشیدی و بادی دارد که با توجه به تجربه ایران، امیدواریم همکاری خوبی در این زمینه شکل گیرد.

11 اردیبهشت 1401

سلیمی: اصلاح بخشی از نقاط حادثه خیز جاده ها با درآمد 5 هزار و 600 میلیاردی قانون مالیات از خودروهای لوکس

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به صحبت های رئیس سازمان امور مالیاتی در خصوص پیش بینی درآمد 5 هزار و 600 میلیاردی دولت از محل مالیات از خودروهای لوکس گفـت: اگراین مبلغ را میان استان ها تقسیم کنیم می تواند در اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها موثر باشد.

6 اردیبهشت 1401

اجاره مسکن سال جاری افزایش نمی یابد

اجاره بهای مسکن در سال 95 هیچ گونه افزایشی نسبت به سال 94 نخواهد داشت.

4 اردیبهشت 1401

دیدنی های توکیو؛ مدرن ترین شهر جهان در سرزمین آفتاب

در توکیو برای هر سلیقه ای، از دریا گرفته تا کوه، دریاچه، رودخانه، پارک های طبیعی، معابد، مکان های تفریحی مختلف، فروشگاه های مُد روز، رستوران های مدرن و موزه، جایی برای تماشا پیدا می گردد.

30 فروردین 1401

قدرت چانه زنی روسای شعب با حمایت مدیران ستادی و اجرایی بالا می رود

خبرگزاری خبرنگاران- دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه معرفی مدیران مشخص مدیریت شعب استان ها و منطقه ها تهران که عصر روز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار گردید، با تاکید بر اینکه روسای شعب باید احساس نمایند که مدیران ستادی و اجرایی در کنارشان هستند...

28 فروردین 1401

پرواز های فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شد

پرواز های فرودگاه مهرآباد که به علت باد شدید متوقف شده بودند، پس از عادی شدن شرایط آب و هوایی دوباره برقرار شده است.

24 فروردین 1401

جزییات سفرهای خارجی دریایی اعلام شد

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی جزییات سفرهای خارجی دریایی را اعلام نمود و گفت: در حال حاضر خط کشتیرانی بندر باهنر - شارجه راه اندازی شده است و اگر هزینه های بسیار بالای سفرهای دریایی که حدود 40 درصد آن به سوخت شناورها بر می شود، کاهش...

22 فروردین 1401

حوزه های علمیه چقدر بودجه دولتی می گیرند ؟

دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به آنالیز بودجه نهادهای دینی- تبلیغی و بخش فرهنگ و هنر پرداخت.

15 اسفند 1400

توسعه در مقیاس نانو که منجر به رهایی کشتی های ایرانی از پرداخت جرایم شد

در حالی که قوانین بین المللی و الزام کشتی ها و نفتکش ها برای استفاده از سوخت کم گوگرد در حد نیم درصد برای تردد در آب های بین المللی اعمال می گردد، سوختی که هم اکنون برای کشتی های ایرانی عرضه می گردد با گوگرد 3.5 درصد است که این امر موجب شد ارز زیادی از کشور...

14 اسفند 1400

شاخص بورس 27 آذر 1400؛ صعود 12 هزار واحدی

شاخص کل بورس امروز راستا صعودی در پیش گرفت و با 0.95 درصد رشد روی سطح یک میلیون و 305 هزار و 574 واحد ایستاد. در معاملات روز شنبه شاخص کل با افزایش 12 هزار و 336 واحدی روبرو شده بود.

8 اسفند 1400

وارنا کجاست؟ (قسمت دوم)

وارنا مهم ترین شهر بلغارستان سال ها است که علاوه بر مقصد گردشگری محبوب جهان، به مرکز مالی، اجتماعی و فرهنگی مهمی تبدیل شده است.

8 اسفند 1400

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد

شرکت رجا از امکان صدور آنی بلیت در داخل قطارهای مسافری تحت عنوان سامانه مهان یار اطلاع داد.

3 اسفند 1400

دردسر سانسور برای هدیه تهرانی !

خبرنگاران: تهیه کننده فیلم بی همه چیز می گوید که مقامات حوزه هنری به سانسور های وزارت ارشاد راضی نشده اند و خواستار سانسور بیشتری هستند.

30 بهمن 1400

زنان برقع پوش بندر؛ پدیده ای مرموز در جنوب ایران

برقع هایی که زنان بندری بر چهره می گذارند، شاید قابل توجه ترین بخش پوشش آن ها باشد.

29 بهمن 1400

با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد

خبرگزاری اریا- به مناسبت روزحمل و نقل و رانندگان، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران نیروگاه نکا با حضور در واحد نقلیه از رانندگان و همکاران واحد نقلیه شرکت تقدیرکردند .

26 بهمن 1400

رونمایی از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ HP

شرکت HP، لپ تاپ نو HP Omen 16 که نوترین مدل از سری OMEN است را در هند رونمایی کرد. این لپ تاپ همراه با پردازنده نسل یازدهم اینتل که به روزترین مدل این پردازنده است و کارت گرافیک سری NVIDIA RTX 30 ارائه شده است.

23 بهمن 1400

خواجه حسنی: برای هایجک در لیگ برتر تکواندو حرف گفتنی زیاد است

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی امروز به میزبانی خانه تکواندو شروع می گردد که چند جابجایی مهم این مسابقات را تحت شعاع قرار داد. عرفان ناظمی، سعید رجبی و میرهاشم حسینی سه ملی پوش میانه ای مس کرمان که با این تیم قرارداد داشتند،...

22 بهمن 1400
تعداد: (221)