همایشها و نمایشگاه ها

کرونا باعث تعطیلی کدام جاذبه های گردشگری در دنیا شده است؟

شیوع ویروس کرونا و ترس و نگرانی از آن باعث لغو یا تعطیلی رویدادها و مقاصد گردشگری متعددی در سراسر جهان شده است.

14 اردیبهشت 1401

برای اولین بار در تهران نمایشگاه لوور برگزار می گردد

برگزاری نمایشگاه لوور در تهرانقرار است برای اولین بار در ایران، نمایشگاهی از تاریخ لوور برگزار گردد که در آن آثار بسیار با ارزش تاریخی و فرهنگی از تمدن های باستان در معرض دید عمومی قرار می گیرد. همراه خبرنگاران با جزییات بیشتر باشید:

9 اردیبهشت 1401

جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت

تهران (پانا) - هیات انتخابی متشکل از چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره های مردمی برنامه فرمول یک گرد هم آمدند.

4 اردیبهشت 1401

توسعه در مقیاس نانو که منجر به رهایی کشتی های ایرانی از پرداخت جرایم شد

در حالی که قوانین بین المللی و الزام کشتی ها و نفتکش ها برای استفاده از سوخت کم گوگرد در حد نیم درصد برای تردد در آب های بین المللی اعمال می گردد، سوختی که هم اکنون برای کشتی های ایرانی عرضه می گردد با گوگرد 3.5 درصد است که این امر موجب شد ارز زیادی از کشور...

14 اسفند 1400

وارنا کجاست؟ (قسمت دوم)

وارنا مهم ترین شهر بلغارستان سال ها است که علاوه بر مقصد گردشگری محبوب جهان، به مرکز مالی، اجتماعی و فرهنگی مهمی تبدیل شده است.

8 اسفند 1400

برترین نکات عکاسی خبرنگاران برای سفر نوروزی

با نزدیک شدن به ایام نوروز، کم کم به فکر سفر و استفاده بهینه از ایام تعطیلات می افتیم. اگر تصمیم دارید که در این ایام به ثبت تصاویر زیبا از خود و خانواده تان بپردازید، در این مقاله از خبرنگاران، گلچینی از نکات عکاسی را جمع آوری نموده ایم، تا بتوانید تصاویر...

6 اسفند 1400

حضور طیف های مختلف صنعت چاپ مهم ترین دستاورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران بود

به گزارش خبرنگاران ، عصر روز گذشته (دوشنبه 12 مهر) بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران پس از چهار روز فعالیت به کار خود خاتمه داد؛ نمایشگاهی که دومین تجربه خود را در روزهای کرونایی سپری کرد و با استقبال خوبی از سوی اهالی چاپ و دست اندرکاران...

3 آبان 1400

صاپست، یک نشانی پستی برای همواره

معمولا در ارسال و دریافت بسته های پستی مهم ترین معضلی که وجود دارد، احتمال تغییر نشانی گیرنده است که مشکلاتی را به وجود می آورد.

25 تیر 1400

هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی با رویکرد آب، انرژی و گرمایش زمین در دانشگاه محقق اردبیلی در 9 و 10 شهریور برگزار می شود.

10 تیر 1400

مقام آمریکایی: توافق بایدن- پوتین برای مذاکره در مورد مسائل راهبردی

نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع سلاح امروز شرح داد که روسای جمهور آمریکا و روسیه توافق کرده اند به مذاکرات دو کشور در مورد مسائل مربوط به ثبات استراتژیک از جمله موضوع کنترل تسلیحات و مسائل امنیتی ادامه دهند.

11 خرداد 1400

کنفرانس Google I، O 2021 مجازی و رایگان برگزار می شود

پس از لغو کامل کنفرانس I/O گوگل در سال گذشته، اکنون این شرکت گفت که کنفرانس 2021 را به صورت مجازی و رایگان برگزار خواهد کرد.

14 اردیبهشت 1400

استارت آپ های برگزیده نمایشگاه مجازی به جیتکس می فرایند

مجری نمایشگاه مجازی ایران از امکان حضور استارت آپ های حاضر در نمایشگاه مجازی ایران، در نمایشگاه جیتکس 2021 خبر داد.

4 اردیبهشت 1400

عرضه 250 کتاب از انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه مجازی

به گزارش خبرنگاران، انتشارات شهید کاظمی از سال 1391 با اهدافی همچون تولید وعرضه محصولات فرهنگی با اولویت کتاب های فاخر و تاثیر گذار در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارائه خدمات و طرح های ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی، فعالیت خود را آغاز کرده و تا به...

9 اسفند 1399

تاریخچه بسته بندی در دنیا

رپرتاژآگهی - از بسته بندی با الیاف طبیعی تا بسته بندی رهبری بناپارت در بسته بندی فلزات

2 اسفند 1399

آخرین تقلاهای انتخاباتی ترامپ: از مبارزه دست نمی کشم

ایرنا نوشت: ترامپ در این بیانیه که در ساعتی پیش در صفحه توئیتر ستاد انتخاباتی او منتشر شده، نوشته است: ما اعتقاد داریم که مردم آمریکا شایسته شمارش شفاف آرا هستند .

16 آذر 1399

گرامیداشت هفتادمین سالگرد اعزام نیروهای داوطلب چینی به کره شمالی

برای بزرگداشت هفتادمین سالگرد عزیمت نیروهای داوطلب خلق چین به کره شمالی برای مقابله با تجاوز آمریکا، امروز (آدینه) نشستی در پکن برگزار گردید.

4 آذر 1399

وقتی روبات ها پوشیدنی می شوند، نسل جدید انسان با فناوری های پوشیدنی

قابل پیش بینی است که رشد پوشیدنی ها به صورتی یکپارچه تر و به ترکیبی از انسان و فناوری تبدیل شود و باعث ایجاد انسان های تقویت شده یا انسان های نسل 2.0 شود.

9 آبان 1399

وعده تلفنی ترامپ به میشل عون درباره لبنان

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود، کشته شدن شمار زیادی از مردم لبنان در حادثه انفجار بندر بیروت را تسلیت گفت.

6 مهر 1399

فلیک: روبن نماد یک ذهنیت برنده است، کارهای مثبتی در بوروسیامونشن گلادباخ صورت گرفته است

هانس دیتر فلیک به تداوم فرایند پیروزی های تیمش امیدوار است.

10 شهریور 1399

تصاویری انتزاعی: مثل خون در رگ های من

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: در اوایل عصر تصویرگری آناتومیک (حدود قرن 15 تا 18)، هنرمندان غالبا تصاویر و رندر هایی از اسکلت انسان در قاب ها و منظره های اجتماعی می کشیدند. این شکل از تصویرگری تاریخی بخشی از چیزی است که عکاسی به نام Jan Kriwol و یک هنرمند CGI...

31 مرداد 1399
تعداد: (32)