کسب و کار

مونوپاد، وسیله ای که عکاسی در سفر را آسان تر نموده است!

مونوپاد چیست؟مونوپاد یا به تلفظ اصلی همان Monopod از ترکیب دو واژه mono به معنای خود و pod به معنای دسته یا میله گرفته شده است و در نهایت یک وسیله ساده است که با آن می توانید عکس های خویش انداز و یا selfi یا همان سلفی خودمان را بیاندازید. همه ما نمونه عکس های سلفی...

28 اردیبهشت 1401

آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان وام نو کرونا تا سرانجام آذر است

تهران (پانا) - بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا خاتمه آذر ماه است.

23 اردیبهشت 1401

معرفی غذاهای محلی لیسبون، مرکز رنگارنگِ پرتغال

غذاهای محلی لیسبون | Lisbon traditional Foodsشهر لیسبون، مرکز زیبا و رنگارنگ پرتغال مملو از جاذبه ها و دیدنی های هیجان انگیز است. اما مطمئنا سفر به لیسبون بدون امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی این شهر و دیار تکمیل نمی گردد. آشپزی پرتغالی بسیار متنوع و غنی است و تحت...

18 اردیبهشت 1401

ساعت عتیقه چند؟

بازار فروش ساعت های عتیقه در آگهی پلتفرم ها حسابی داغ است، اما اینکه بازار خرید هم داغ باشد خیلی معین نیست. در میان ساعت های عتیقه ساعت های جیبی، مچی و رومیزی پرتعداد هستند، اما جیبی ها و مچی ها قدیمی بالاترین قیمت را دارند.

15 اردیبهشت 1401

توسعه در مقیاس نانو که منجر به رهایی کشتی های ایرانی از پرداخت جرایم شد

در حالی که قوانین بین المللی و الزام کشتی ها و نفتکش ها برای استفاده از سوخت کم گوگرد در حد نیم درصد برای تردد در آب های بین المللی اعمال می گردد، سوختی که هم اکنون برای کشتی های ایرانی عرضه می گردد با گوگرد 3.5 درصد است که این امر موجب شد ارز زیادی از کشور...

14 اسفند 1400

مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات از میان 217 نفر انتخاب می گردد

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: از بدو حضورم در وزارت ارتباطات از مشورت صاحب نظران و نخبگان اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران پرتلاشم در بخش های مختلف بهره بردم و در 5 ماه اول بیش از 800 جلسه کارشناسی...

14 اسفند 1400

مقابله با اثرات مضر نشستن طولانی مدت با ورزش های چهار ثانیه ای

نتایج یک مطالعه نشان می دهد، انجام چهار ثانیه تمرین های ورزشی با شدت بالا که پنج مرتبه در ساعت تکرار شوند، می توانند بعضی اثرات مضر ناشی از دوره های طولانی مدت نشستن را برای سلامتی از بین ببرند.

13 اسفند 1400

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی شد

شرکت رجا از امکان صدور آنی بلیت در داخل قطارهای مسافری تحت عنوان سامانه مهان یار اطلاع داد.

3 اسفند 1400

با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد

خبرگزاری اریا- به مناسبت روزحمل و نقل و رانندگان، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران نیروگاه نکا با حضور در واحد نقلیه از رانندگان و همکاران واحد نقلیه شرکت تقدیرکردند .

26 بهمن 1400

رونمایی از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ HP

شرکت HP، لپ تاپ نو HP Omen 16 که نوترین مدل از سری OMEN است را در هند رونمایی کرد. این لپ تاپ همراه با پردازنده نسل یازدهم اینتل که به روزترین مدل این پردازنده است و کارت گرافیک سری NVIDIA RTX 30 ارائه شده است.

23 بهمن 1400

وعده اقتصادی تازه اردوغان

رئیس جمهور ترکیه روز شنبه وعده داد که ترکیه از طریق سرمایه گذاری و تولید به رشد خود ادامه دهد.

19 بهمن 1400

نیسان برنامه ای جاه طلبانه برای الکتریکی شدن تا سال 2030 دارد

نیسان میخواهد تحت برنامه هدفمند نیسان امبیشن 2030 تا انتها سال 2030 میلادی به یکی از بازیگران اصلی دنیای خودروهای الکتریکی تبدیل گردد.

17 بهمن 1400

کتاب متاورس و انقلاب ان اف تی به چاپ رسید

به گزارش خبرنگاران، کتاب متاورس و انقلاب ان اف تی به وسیله دکتر جواد عباسی و دکتر مژگان بهرامی در انتشارات چالش به چاپ رسید.

15 بهمن 1400

تکذیب تهاتر برنج و ال پی جی

محسن خجسته مهر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتدار هر کشور بر پایه 4 مولفه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی است، گفت: صنعت نفت و ذخایر نفت و گاز تعیین کننده مولفه اقتدار اقتصادی کشور ما است.

12 بهمن 1400

آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالا های اساسی در سامانه بازرگام در استان آغاز شد.

10 بهمن 1400

ظرفیت فروش اموال مازاد دولت چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، فاطمه وظیفه دادگر با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی املاک را شناسایی کردیم و مجوز فروش آن ها صادر شد،گفت: در سال نو به علت تغییرات دولت و استقرار استانداران، املاک کمتری شناسایی شده است.

13 دی 1400

یازده نماینده از ایران جوایز پزشکی آسیا را کسب کردند

تهران (پانا) - برندگان سومین دوره جوایز پزشکی آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

9 دی 1400

سخنگوی کاخ سفید: سیاست آمریکا در قبال تایوان تغییر نکرده است

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای تغییر در سیاست های ما در قبال تایوان اتخاذ نکرده است.

22 آبان 1400

افزایش حقوق سال 1401 کارکنان دولت علی الحساب 10 درصد، عیدی یک میلیون و 650 هزار تومان

بر اساس بخشنامه بودجه سال 1401 و پیوست های آن، حقوق سال 1401 کارکنان دولت و شرکت های دولتی علی الحساب 10 درصد افزایش خواهد یافت.

15 آبان 1400

استفاده از گرمای پارکینگ برای گرم کردن آپارتمان!

محققان سوئیسی فناوری جدیدی توسعه داده اند که از طریق آن می توان گرمای پارکینگ ساختمان ها را بازیابی و به طبقات بالاتر منتقل کرد.

5 آبان 1400
تعداد: (109)