فرهنگ و هنر

شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال

رییس جامعه هتلداران ایران با اعلام این که فقط مسافران واکسینه شده در هتل ها پذیرفته می شوند، گفت: ظرفیت هتل های قشم، کیش و استان های شمالی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز تقریبا تکمیل شده و جای خالی کمتری به نسبت صمناطق دیگر کشور دارند.

25 اردیبهشت 1401

آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان وام نو کرونا تا سرانجام آذر است

تهران (پانا) - بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا خاتمه آذر ماه است.

23 اردیبهشت 1401

معرفی غذاهای محلی لیسبون، مرکز رنگارنگِ پرتغال

غذاهای محلی لیسبون | Lisbon traditional Foodsشهر لیسبون، مرکز زیبا و رنگارنگ پرتغال مملو از جاذبه ها و دیدنی های هیجان انگیز است. اما مطمئنا سفر به لیسبون بدون امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی این شهر و دیار تکمیل نمی گردد. آشپزی پرتغالی بسیار متنوع و غنی است و تحت...

18 اردیبهشت 1401

جهت روستای داریان پاوه برای ثبت در فهرست آثار ملی هموار است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، جهت روستای داریان پاوه برای ثبت در فهرست آثار ملی هموار است.

16 اردیبهشت 1401

کرونا باعث تعطیلی کدام جاذبه های گردشگری در دنیا شده است؟

شیوع ویروس کرونا و ترس و نگرانی از آن باعث لغو یا تعطیلی رویدادها و مقاصد گردشگری متعددی در سراسر جهان شده است.

14 اردیبهشت 1401

جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیغام نور اعلام شد، شروع ثبت نام از 10 اسفند

جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیغام نور سال 1400(نوبت بیست و دوم) اعلام شد. ثبت نام در این آزمون 10 اسفند شروع می گردد.

8 اردیبهشت 1401

جلسه انتخاب چهره مردمی فرمول یک برگزار گشت

تهران (پانا) - هیات انتخابی متشکل از چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره های مردمی برنامه فرمول یک گرد هم آمدند.

4 اردیبهشت 1401

دیدنی های توکیو؛ مدرن ترین شهر جهان در سرزمین آفتاب

در توکیو برای هر سلیقه ای، از دریا گرفته تا کوه، دریاچه، رودخانه، پارک های طبیعی، معابد، مکان های تفریحی مختلف، فروشگاه های مُد روز، رستوران های مدرن و موزه، جایی برای تماشا پیدا می گردد.

30 فروردین 1401

خودروهایی که بازیکنان بارسلونا با آن سر تمرین می فرایند

فوتبالیست ها به دلیل درآمد های خوبی که سالیانه از طریق فوتبال به دست می آورند، معمولا خودرو های گران قیمت خریداری می کنند.

26 فروردین 1401

کارهایی که می توانید در بارسلونا انجام دهید

در بارسلونا چه کنیم؟چه به مدت دو روز و چه به مدت دو هفته در بارسلونا بمانید همیشه در این شهر جاذبه هایی وجود دارد که توجه شما را به خود جلب کند. در بارسلونا تفریحات زیادی هست و یکی از بهترین محل هایی است که در آن می توانید ماجراجویی هایی متفاوت داشته باشید....

23 فروردین 1401

شهر اسرار آمیزی که با سحر و جادو به وجود آمده!

شهری باستانی که دانشمندان را کاملا گیج نموده استگاهی در جهان شهرهای باستانی ای پیدا می گردد که باستان شناسان هیچ دلیلی برای چگونگی به وجود آمدن آن ها پیدا نمی نمایند. به وجود آمدن این شهرها آنقدر عجیب است که مردم محلی آن ها را به سحر و جادو و عناصر ماورائی...

19 فروردین 1401

حوزه های علمیه چقدر بودجه دولتی می گیرند ؟

دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به آنالیز بودجه نهادهای دینی- تبلیغی و بخش فرهنگ و هنر پرداخت.

15 اسفند 1400

موزه های ایران در نوروز 99 تعطیل شدند

طبق دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در تعطیلات نوروز 99 تعطیل شدند.

10 اسفند 1400

وارنا کجاست؟ (قسمت دوم)

وارنا مهم ترین شهر بلغارستان سال ها است که علاوه بر مقصد گردشگری محبوب جهان، به مرکز مالی، اجتماعی و فرهنگی مهمی تبدیل شده است.

8 اسفند 1400

دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه کشور، تشکیل شد

پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ و رسانه کشور در تاریخ 6 شهریورماه 1400، دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه کشور تشکیل شد.

5 اسفند 1400

مریم امیرجلالی اعصاب نداره حتی در آشپزی!

خبرنگاران: مریم امیرجلالی با اخلاق تند و بانمکش در سریال های طنز همواره خوش درخشیده، حالا پیج آشپزی راه انداخته و به سبک و سیاق خودش آموزش می دهد.

4 اسفند 1400

دردسر سانسور برای هدیه تهرانی !

خبرنگاران: تهیه کننده فیلم بی همه چیز می گوید که مقامات حوزه هنری به سانسور های وزارت ارشاد راضی نشده اند و خواستار سانسور بیشتری هستند.

30 بهمن 1400

طرح برگشت کتاب خریداری شده در مشهد اجرا می گردد

سیدمحمد مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی گفت: پاتوق کتاب مدرسه با 20 عنوان خدمات در زمینه های مختلف فرهنگی، از شروع سال جاری طرح برگشت کتاب خریداری شده را به صورت آزمایشی و هم اکنون بعد از برطرف ایرادات به طور علنی و رسمی در حال انجام...

27 بهمن 1400

هرچیزی که باید درباره کاخ آپادانا شیراز بدانید

کاخ آپادانا یا کاخ بار داریوش و خشایارشا قدیمی ترین و به تعبیری باشکوه ترین بنای تخت جمشید، یکی از کاخ های اندرونی این یادگار باستانی است. ساختن این کاخ به دستور داریوش در حدود سال 515 پ.م. شروع شده و 30 سال به طول انجامیده است. این کاخ که 3660 متر مربع ...

18 بهمن 1400

مغرورترین خانم بازیگر ایران کیست ؟!

خبرنگاران:نیکی کریمی در اکران خصوصی فیلم ربوده شده حضور یافت.

16 بهمن 1400
تعداد: (126)