طراحی گرافیکی و چاپ

کتاب متاورس و انقلاب ان اف تی به چاپ رسید

به گزارش خبرنگاران، کتاب متاورس و انقلاب ان اف تی به وسیله دکتر جواد عباسی و دکتر مژگان بهرامی در انتشارات چالش به چاپ رسید.

15 بهمن 1400

تبلیغات فضای مجازی و مدارس می توانند به کتابخوانی یاری نمایند، قطاری به ناممکن آباد سرچشمه خیال و جادو است

به گزارش خبرنگاران ، کتاب قطاری به ناممکن آباد، اثر پی. جی. بل با ترجمه لیلا حسین رشیدی است که در نشر کتاب چ (زیر مجموعه نشر چشمه) به چاپ رسیده است؛ از این رو گفت وگویی را با مترجم این اثر انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

20 دی 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی ختمی چینی

در منطقه Suquang از کشور پاپوآگینه نو، عصاره مجموع قسمت های گیاه در درمان سردرد، قاعدگی نامنظم و بعلاوه مستقیماً بر روی محل زخم به کار می رود. در استان مرکزی سنگاپور، از این

7 آبان 1400

معرفی تخم اسفناج و خواص درمانی آن

خنک کننده، برطرف کننده یبوست و کاهنده تب می باشد. در ضمنً برای بیماری یرقان، مسمومیت ها، سوزش و تکرار ادرار، ورم های کبد، روده و ریه و دردهای ناحیه قلب هم مفید است.

3 آبان 1400

حضور طیف های مختلف صنعت چاپ مهم ترین دستاورد نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران بود

به گزارش خبرنگاران ، عصر روز گذشته (دوشنبه 12 مهر) بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران پس از چهار روز فعالیت به کار خود خاتمه داد؛ نمایشگاهی که دومین تجربه خود را در روزهای کرونایی سپری کرد و با استقبال خوبی از سوی اهالی چاپ و دست اندرکاران...

3 آبان 1400

زردی و تشنج در نوزادان

زردی از مسائل مهمی است که ممکن است برخی نوزادان بدان دچار شوند. البته گاهی دلیل زردی، افزایش گلبول های قرمز یا حساسیت به شیر مادر است که طبیعی تلقی می گردد. این نوع از زردی، شدید نیست و زود رفع می گردد

27 مهر 1400

تریامسینولون (TRIAMCINOLON)

موارد مصرف: التهاب مفصلی (تزریق داخل مفصلی) مقدار مصرف: تزریق عضلانی 40 تا 80 میلی گرم و تکرار به فواصل 4 هفته

22 مهر 1400

اینتروفرون Interferon

این دارو موجب مقاومت بدن در مقابل انواع عفونت های ویروسی می شود. دارو فقط باید تحت نظارت مستقیم پزشک مصرف شود و جزء داروهایی نیست که در خانه نگهداری شود. انواع این دارو عبارتند از :

14 مهر 1400

اصالت تاریخی دموکراسی در دنیا اسلام آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران، مرکز شرق مدرن برلین قرار است؛ مجموعه مقالاتی را در ارتباط با پروژه تحقیقاتی اصالت تاریخی دموکراسی در دنیا اسلام و کشورهای عربی منتشر کند. این مجموعه که در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید، زیر نظر نورا لافی، مورخ و مدیر پروژه تحقیقاتی...

24 تیر 1400

سپاه زنجان 45 کتاب درباره شهدای استان منتشر می نماید

سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی در شهریور امسال، فعالیت های مختلفی پیرامون این برنامه اجرا شده است.

14 تیر 1400

عرضه 250 کتاب از انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه مجازی

به گزارش خبرنگاران، انتشارات شهید کاظمی از سال 1391 با اهدافی همچون تولید وعرضه محصولات فرهنگی با اولویت کتاب های فاخر و تاثیر گذار در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارائه خدمات و طرح های ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی، فعالیت خود را آغاز کرده و تا به...

9 اسفند 1399

تاریخچه بسته بندی در دنیا

رپرتاژآگهی - از بسته بندی با الیاف طبیعی تا بسته بندی رهبری بناپارت در بسته بندی فلزات

2 اسفند 1399

10 شخصیت کلیدی منک فینچر که باید بشناسید

دیوید فینچر پس از یک وقفه طولانی با فیلم سینمایی منک (Mank) به ساخت آثار سینمایی بازگشته؛ اثری درباره یک فیلم نامه نویس شاخص در هالیوود اوایل دهه 1940.

29 دی 1399

شدت دریافت سرقت و قاچاق آثار تاریخی در ایام کرونایی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شدت دریافت سرقت و قاچاق آثار تاریخی در ایام کرونایی مشاهده می گردد.

24 آذر 1399

وقتی روبات ها پوشیدنی می شوند، نسل جدید انسان با فناوری های پوشیدنی

قابل پیش بینی است که رشد پوشیدنی ها به صورتی یکپارچه تر و به ترکیبی از انسان و فناوری تبدیل شود و باعث ایجاد انسان های تقویت شده یا انسان های نسل 2.0 شود.

9 آبان 1399

آقاکوچک: امتیاز 2 برابری طرح های پژوهشی نسبت به مقالات ، لزوم ترغیب اساتید برای انجام تحقیقات کاربردی

نظام جذب و ارتقای اساتید شاید مهم ترین عامل جهت دهی فعالیت های اعضای هیئت های علمی باشد. به همین منظور به مصاحبه با دبیر هیئت ممیزه دانشگاه تربیت مدرس پرداختیم تا این موضوع را آنالیز کنیم.

12 مرداد 1399

رسم جهاد به بازار آمد

چاپ چهارم کتاب رسم جهاد؛ تجربه های کار جمعی در جهاد سازندگی به روایت حسینعلی عظیمی با تحقیق و تدوین علی مشایخی، محمدرضا حسینی و محسن جعفری و به همت انتشارات راه یار راهی بازار نشر شد.

11 مرداد 1399

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت دریافت عوارض به صورت نقدی در آزادراه ها خبر داد و گفت: برای مقابله با شیوع کرونا در گیت های عوارضی آزادراه ها دستگاه پوز نصب می شود.

4 اردیبهشت 1399

مردم نگاری بومیان جزیره کیش انجام شد

بررسی مردم­ نگاری بومیان جزیره کیش در ادامه سلسله مطالعات مردم نگاری پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری انجام شد.

18 فروردین 1399

درخواست حمدوک برای بازپس گیری رسانه های سودانی

نخست وزیر دولت انتقالی خارطوم خواهان بازپس گیری رسانه های سودان از نظام سابق این کشور شد.

29 دی 1398
تعداد: (22)