عرضه 2 گوشی موبایل نو ایسوس در آینده ای نزدیک

به گزارش وبلاگ شن، ایسوس قرار است از 2 گوشی موبایل نو خود با نام های زنفون 8 و 8 فلیپ رونمایی کند.

عرضه 2 گوشی موبایل نو ایسوس در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار ، شرکت ایسوس یکی از عظیم ترین شرکت های فراوریکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است و محصولات اصلی آن شامل مادربورد، سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر، کارت ویدئو، کارت ویدئوی 3 بعدی و دستگاه های اینترنت پهن باند هست.

از دیگر محصولات این شرکت می توان به تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک گردان های نوری، روتر ارتباط بی سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزار های جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب کم اشاره داشت. شرکت ایسوستک که با نام اختصاری ایسوس شناخته می گردد، به وسیله چهار مهندس کامپیوتر در تاریخ 2 آوریل 1990 در تایوان تاسیس شد.

در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشور های 5 قاره دنیا هم توزیع می نماید و ایسوس، عظیم ترین شرکت فراوریکننده مادربورد در دنیاست و در یک سال منتهی به 26 نوامبر 2009، در بیش از 29 درصد رایانه های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربورد های این شرکت استفاده شده است.

این شرکت در چند سال اخیر توانسته در زمینه فراوری تلفن همراه هشمند هم فعالیت خوبی را داشته باشد و در حال حاضر هم قرار است 2 گوشی موبایل خود را به بازار دنیای عرضه کند.

طبق اعلام کارشناسان و منابع خبری، گوشی موبایل Asus Zenfone 8 و 8 Flip قرار است در بازار کشور هند عرضه گردد و گوشی موبایل هوشمند Asus Zenfone 8 از Snapdragon 888 با ویژگی های پیشرفته پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل هوشمند Asus Zenfone 8 دارای صفحه نمایش 120 هرتز HDR10 +، بلندگو های استریو، جک هدفون 3.5 میلی متری، IP68، بوده، البته طبق اعلام کاشناسان هنوز زمان عرضه تلفن همراه های نو ایسوس معین نیست. چرا که به پیشرفت همه گیری COVID-19 بستگی دارد و ایسوس مانند بسیاری دیگر از شرکت ها، تصمیم گرفته تا زمان بهبود شرایط، رونمایی از تلفن همراه های خود را به تعویق بیندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عرضه 2 گوشی موبایل نو ایسوس در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 2 گوشی موبایل نو ایسوس در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید