تنسنت می خواهد بلک شارک را با قیمت 470 میلیون دلار از شیائومی بخرد

به گزارش وبلاگ شن، این طور که به نظر می رسد، شرکت Tencent در پی این است تا با پرداخت 470 میلیون دلار، بخش بلک شارک گیمینگ را از شیائومی خریداری کند.

تنسنت می خواهد بلک شارک را با قیمت 470 میلیون دلار از شیائومی بخرد

بلک شارک مانند ردمی و پوکو به عنوان یکی از زیرمجموعه های شیائومی در بازار گوشی های هوشمند مشغول فعالیت است. اما این طور که به نظر می رسد، یکی از شرکت های بزرگ چینی که در زمینه گیمینگ فعالیت دارد یعنی Tencent Gaming میخواهد بلک شارک را با پرداخت مبلغ 470 میلیون دلار از شیائومی خریداری کند تا به صورت مستقل به فراوری گوشی های گیمینگ بپردازد.

بلک شارک تا به امروز که به عنوان زیرمجموعه شیائومی مشغول فعالیت بوده گوشی های بسیار خوبی را با قیمت استثنائی راهی بازار نموده است. قیمت گوشی های این شرکت با وجود بهره مندی از جدیدترین و برترین نوآوری های روز، سخت افزار به روز و قدرتمند و بسیاری قابلیت های خوب دیگر هیچ وقت حتی به 700 دلار هم نرسید و همین موضوع هم باعث شد هواداران زیادی خواستار این محصولات باشند.

حالا Tencent می خواهد این بخش را مال خود کند. جزئیاتی هم که در رابطه با این موضوع منتشر شده بسیار اندک هستند و هنوز هم خبر رسمی در این رابطه نداریم. اگر این اتفاق رخ دهد، Tencent بالاخره رسما وارد دنیای گوشی های هوشمند گیمینگ خواهد شد و این بار سخت افزار منحصربه فرد خود را برای عرضه خواهد داشت.

پیش از این Tencent فقط در همکاری با شرکت های دیگر به شکلی غیر مستقیم در ساخت گوشی های هوشمند دخیل بود. از جمله شرکای معروف این شرکت می توان به ایسوس در ساخت گوشی های راگ فون، نوبیا در ساخت گوشی های رد مجیک و شیائومی برای ساخت سری بلک شارک اشاره نمود. اگر این همکاری به سرانجام برسد و Tencent بتواند بلک شارک را رسما از شیائومی خریداری کند، به احتمال خیلی زیاد شاهد عرضه گوشی هایی با این برند در سراسر دنیا خواهیم بود.

شیائومی در حال حاضر به خاطر محبوبیت بالای سری بلک شارک نتوانست بازار آن ها را به چین محدود کند اما همچنان نمی توان گفت دسترسی به گوشی های بلک شارک در همه بازارها کار راحتی است. حال امیدواریم با انجام گرفتن این قرارداد، حداقل Tencent بازارهای بیشتری را مد نظر خود داشته باشد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تنسنت می خواهد بلک شارک را با قیمت 470 میلیون دلار از شیائومی بخرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنسنت می خواهد بلک شارک را با قیمت 470 میلیون دلار از شیائومی بخرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید