گرانترین بی ام و iX

به گزارش وبلاگ شن، بی ام و، خودروساز مطرح آلمانی که این روز ها به شدت سرگرم توسعه بخش خودرو های برقی خود است، اعلام نموده که به زودی خودروی BMW iX خود را به گرانترین نسخه مجهز خواهد نمود که از برچسب قیمتی حداقل 83200 دلار و حداکثر 106675 دلار برخوردار است.

گرانترین بی ام و iX

به گزارش وبلاگ شن، خودروی برقی BMW iX در حال حاضر تمام پیکربندی های خود را داراست، به این معنی که زمان ساخت گران ترین نسخه آن فرا رسیده است. گفته می گردد این خودرو قرار است یک طلوع تازه و هیجان انگیز برای برند BMW باشد، هرچند که همانند همواره حامل سنت های این خودروسازی خواهد بود؛ بنابراین BMW iX 2022 هم آغاز یک فرایند تازه و مدرن خواهد بود و هم تم همیشگی بی ام و را به صورت یک مجموعه لوکس عرضه خواهد نمود.

این خودروی تازه و لوکس قرار است در مدل های xDrive50 و iX Sport در کنار Premium عرضه کند. مدل پایه این خودرو xDrive50 خواهد بود که قیمت آن از 83200 دلار برای تریم بسیار پایه آغاز می گردد. این مدل را می توان با بعضی آپشن های دیگر ارتقاء داد که البته سبب افزایش قیمت نیز خواهد بود. آپشن های این مدل شامل تریم بیرونی Shadowline با قیمت 2800 دلار، چرخ های 21 اینچی و چراغ های روشن تیره عقب است. در مرحله بعد، وارد دنیای رنگ های بیرونی می شویم، BMW شش رنگ استاندارد و دو رنگ اختیاری را ارائه می دهد که 1950 دلار به هزینه مشتریان می افزاید.

برای مدل iX Sport نیز آپشن های دیگری نیز وجود دارد؛ مشتریان می توانند چرخ های 22 اینچی Aero Bi-Color را با هزینه اضافی 950 دلاری برای این مدل انتخاب نمایند. در زمینه طراحی داخلی این خودرو، سه رنگ مختلف از چرم مصنوعی به نام Sensatec و یک گزینه گزینه پارچه ای با 500 دلار هزینه اضافی وجود دارد. علاوه بر این می توان یک گزینه گرانتر یعنی چرم سوراخ دار Castenea Chestnut را نیز انتخاب کرد که 2450 دلار هزینه اضافی به مشتری تحمیل می نماید.

اما پایان به نسخه Premium می رسیم که همه آپشن ها را به مشتریان ارائه می دهد. علاوه بر موارد بالا، در این مدل آپشن هایی همانند؛ نمایشگر هد بالا، کنترل صوتی BMW، دوربین داخلی، صدا های نمادین موتور الکتریکی، هات اسپات شخصی 5G، جایگاه های جلو چند منظوره، سیستم پارک اتوماتیک و دوربین سه بعدی را می توان دریافت کرد. همه این آپشن ها، 4000 دلار هزینه درپی خواهد داشت. گزینه های دیگری مانند بسته هندلینگ پویا، بسته تزئینی لوکس، بسته گرمای تابشی، جایگاه های دارای تهویه و البته چراغ های لیزری BMW نیز وجود دارند.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ شن

منبع: فرارو

به "گرانترین بی ام و iX" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین بی ام و iX"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید