سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار صدف برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شن، سومین دوره طرح توانمندسازی صدف به وسیله پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه فناوری و نوآوری ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار صدف برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ شن، سومین دوره طرح توانمندسازی صدف به وسیله پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه فناوری و نوآوری ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد. هدف از برگزاری این طرح، آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی دانشی با تمرکز بر دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها به منظور یاری به آن ها برای ورود به بازار کار است. این طرح بعلاوه به ایجاد زمینه نقش آفرینی موثر در زیست بوم فناوری و نوآوری و طراحی جهت آینده حرفه ای و شغلی بر اساس استعداد ها و ویژگی های فردی دانشجویان و فارغ التحصیلان یاری می نماید.

چارچوب کلی برنامه آموزشی سومین دوره طرح صدف بر اساس 4 کمپ طراحی و اجرا می گردد. کمپ های طرح عبارت اند از: کمپ اول: خودشناسی و شناخت سبک های شغلی؛ کمپ دوم: مهارت افزایی در زمینه مهارت های نرم (Soft Skills)؛ کمپ سوم: شناخت زیست بوم فناوری و نوآوری و محیط کسب و کار؛ کمپ چهارم: طراحی و راهنمایی در جهت حرفه ای

از دیگر برنامه های این طرح می توان به پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی پیروز، مشاوره های شغلی، تحلیل اختصاصی نتایج آزمون های شخصیت شناسی و... اشاره نمود.

سومین دوره طرح صدف با مشارکت دانشگاه ها، بنیاد های نخبگانی استان ها، پارک های علم و فناوری و مراکز نوآوری در استان های تهران (به وسیله مجموعه های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سومین دوره طرح آموزش و توانمندسازی صدف در استان های ذکر شده، به سایت تینت به نشانی www.tinet.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار صدف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار صدف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید