در تیم فوتسال کراپ بازیکن سالاری وجود داشت، اهل باج دادن نیستم

به گزارش وبلاگ شن، جواد اصغری مقدم تا خاتمه نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال سرمربی تیم کراپ بود اما به یکباره به همکاری اش با این تیم خاتمه داد.

در تیم فوتسال کراپ بازیکن سالاری وجود داشت، اهل باج دادن نیستم

اصغری مقدم در مصاحبه با وبلاگ شن، درباره اتفاقاتی که در تیم کراپ برایش رقم خورد، گفت: ابتدا برای رضا امانی بازیکن تیم زرند که شرایط خوبی ندارد آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم وی به آغوش خانواده اش بازشود.

سرمربی سابق تیم کراپ شرح داد :20 سال در فوتسال هستم و 6 سال سرمربی بوده ام. اجازه نمی دهم کسی در فوتسال با آبرویم بازی کند. رزومه ام معین است. سه سال در تیم دبیری و سه سال در سن ایچ سرمربی بودم و نتایج خوبی گرفتم.

وی اضافه کرد: ابتدای فصل انتخاب اشتباهی انجام دادم و در حالی که پیشنهادات بهتری داشتم، به تیم کراپ رفتم. یکسری اصول و قواعدی دارم و جایی که بازیکن دخالت کند، کار نمی کنم. اگر اهل باج دادن بودم هنوز هدایت تیم کراپ را بر عهده داشتم.

سرمربی سابق تیم کراپ شرح داد: باج ندادم و پیشنهاد قطع همکاری با تیم کراپ هم از سوی خودم مطرح شد. باشگاه بین سرمربی و بعضی از بازیکنان مانده بود و برای همین پیشنهاد قطع همکاری دادم. یک باشگاه اول باید سرمربی را معین کند و بعد از آن تمام مسائل فنی را به سرمربی بسپارد. من به احترام همه مربیان این کار را کردم و هرکسی دیگری هم جای من بود، همین کار را انجام می داد. ممکن بود اتفاقات خیلی بدتری رخ بدهد.

اصغری مقدم یادآور شد: من تا نیم فصل صبر کردم. تلاش داشتم به تدریج تیم را درست کنم. اعتقاد دارم داشتن یک دیوار صاف و یک متری بهتر از دیوار 10 متری کج است. داشتم تیم را درست می کردم تا حتی اگر در سال دوم حضورش در لیگ برتر قهرمان نمی شود، حداقل در سال سوم به این هدف برسد ولی بازیکن در مسائل فنی دخیل شد.

منظورتان این است که در تیم کراپ بازیکن سالاری وجود دارد؟ اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال گفت: بله بازیکن سالاری در تیم کراپ بود. آن اوایل چنین چیزی را احساس نمی کردم ولی به تدریج متوجه ماجرا شدم. برای کراپ آرزوی موفقیت دارم. به هر حال باید از کسانی که از جیب شخصی خود در فوتسال هزینه می کنند تشکر کرد اما باشگاه باید پشت کادر فنی و سرمربی باشد. هر کجا خودشان احساس کردند کادر فنی نمی تواند، محترمانه جلسه بگذارند و قطع همکاری کنند نه اینکه بازیکن امر و نهی کند.

سرمربی سابق تیم کراپ اظهار کرد: من این موضوع را دیر فهمیدم. باوجود اینکه خیلی ها هشدار داده بودند، به این حرف ها گوش نکردم اما بعضی ها با سیاست در باشگاه این کارها را کردند و ما ضرر کردیم.

اصغری مقدم همچنین گفت: اجازه نمی دهم با آبروی 20 ساله من بازی شود. اگر کسی به حرف هایی که زده می شود ادامه بدهد، چیزهایی می گویم که خوشایندشان نباشد. می گویند تیم نیاز به شوک داشت اما مگر تیمی که در کما است نیاز به شوک دارد؟ به نتایج کوتاه مدت نگاه نکنید. باشگاه باید مربی محور باشد و بازیکن فقط باید بازی کند و در اختیار کادر فنی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در تیم فوتسال کراپ بازیکن سالاری وجود داشت، اهل باج دادن نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تیم فوتسال کراپ بازیکن سالاری وجود داشت، اهل باج دادن نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید