قدرت چانه زنی روسای شعب با حمایت مدیران ستادی و اجرایی بالا می رود

به گزارش وبلاگ شن، خبرگزاری خبرنگاران- دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه معرفی مدیران مشخص مدیریت شعب استان ها و منطقه ها تهران که عصر روز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار گردید، با تاکید بر اینکه روسای شعب باید احساس نمایند که مدیران ستادی و اجرایی در کنارشان هستند و از آنها حمایت می نمایند، گفت: در این صورت است که قدرت چانه زنی روسای شعب بیشتر می گردد و می توانند با حداکثر توان برای پیشرفت و توسعه بانک کوشش نمایند.

قدرت چانه زنی روسای شعب با حمایت مدیران ستادی و اجرایی بالا می رود

به گزارش وبلاگ شن، دکتر شیری در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور و روسای ادارات کل ستادی برگزارشد، با اشاره به اینکه اولویت اول بانک شعبه است و حتی در دنیای بانکداری دیجیتال هنوز هم حضور فیزیکی در شعبه توجیه دارد، گفت: ارتباط نزدیک با شعب باعث می گردد اطلاعات به روز از بخش صف داشته باشیم و بتوانیم در کنار هم مسائل و مسائل شعب را حل کنیم.

شیری با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران ستادی شناخت مسائل و مسائل شعب است، توضیح داد: روسای شعب برای بانک بسیار مهم هستند و ما به عنوان مدیران ستادی باید بدانیم در شعبه چه می گذرد و موانع پیش روی شعب را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل بانک با اشاره به ابلاغ سیاست ها و هدف سپرده ای سال آینده به مدیریت شعب استان ها و منطقه ها تهران گفت: آنچه برای بانک همواره مهم است اول رشد سپرده ها است و در کنار این رشد است که پرداخت تسهیلات بانک نیز رشد می نماید.

وی با بیان اینکه واحدهای اجرایی بانک به مصرف منابع عادت دارند، اضافه کرد: همزمان با رشد مصارف بانک، باید سپرده ها نیز رشد نمایند و تسهیلات هم رشد پیدا کند و در این صورت است که بانک بزرگ و مالی می گردد و هر چه منابع رشد پیدا کند به همان مقدار هزینه های غیرعملیاتی بانک افت می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قدرت چانه زنی روسای شعب با حمایت مدیران ستادی و اجرایی بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت چانه زنی روسای شعب با حمایت مدیران ستادی و اجرایی بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید