آشنایی با معروف ترین جاهای دیدنی تهران در عید

به گزارش وبلاگ شن، حال و هوای شهر تهران در عید نوروز متفاوت است. شما می توانید با خیالی آسوده از این ابرشهر لذت ببرید و نگرانی از بابت ترافیک های سنگین و ازدحام جمعیت نداشته باشید. پایتخت یکی از زیباترین مقاصدی بوده که می توانید برای تور مسافرتی خود در نظر بگیرید. آب و هوای مطبوع این شهر و خلوتی موجب می شوند تا اوقات بی نظیری را در خیابان ها، پارک ها و کافه ها تجربه کنید. با ما در مقاله محبوب ترین جاهای دیدنی تهران در نوروز همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین دیدنی های تهران در نوروز آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین جاهای دیدنی تهران در عید برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با معروف ترین جاهای دیدنی تهران در عید

فهرست مطالب

طبیعت پایتختموزه های پایتختخیابان گردیکافه های پایتختسینماگردیپارک های پایتخت

طبیعت پایتخت

موقعیت جغرافیایی تهران موجب جذابیتش شده است. شما می توانید از ارتفاعات شهر بازدید نمائید یا در قالب تور طبیعتگردی به خارج از شهر سفر کنید. باغات و ییلاقات معروف تهران در عید نوروز فوق العاده دیدنی هستند و پتانسیل بالایی برای جذب گردشگران دارند. در این بین مناطق درکه، دربند و فرحزاد از محبوب ترین ها محسوب می شوند. می توانید صبح آدینه راهی یک کوهپیمایی دلچسب شوید و پس از آن، نهار را در رستورانهای سنتی این منطقه صرف کنید.

بیشتر بخوانیددربند تهران | دره ای پر از نوستالژی در شمال تهران

موزه های پایتخت

این شهر محل تجمع بهترین موزه های کشور است. در هر حوزه هنری محلی فوق العاده وجود دارد که بتوانید با آن در تاریخ سفر نموده و به حجم وسیعی از اطلاعات دست پیدا کنید. کافی است که لیستی جامع از موزه های شهر تهران را در دست داشته باشید و برای بازدید از آنها تور یک روزه ترتیب بدهید. موزه کاخ نیاوران، موزه کاخ سعدآباد، موزه آبگینه از بهترین دیدنی های تهران در نوروز هستند.

بیشتر بخوانیدمعماری کاخ نیاوران، محل زندگی خانواده پهلویآشنایی با مجموعه کاخ موزه سعدآباد تهرانموزه آبگینه | تاریخی درخشان از شیشه های رنگارنگ سراسر دنیا

خیابان گردی

تهران در ایام نوروز جذاب ترین شهری است که می توانید با فراغ بال در آن قدم بزنید و تور یک روزه در آن ترتیب دهید. خیابان های فوق العاده زیبا، آب و هوای مطبوع و معماری شهری ترکیبی از بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید از بلوار کشاورز آغاز کنید، به ولیعصر برسید و در جهت خود سری به موزه سینما بزنید، فنجانی قهوه میل کنید و با گذشتن از تجریش، به زیارت امامزاده صالح بروید. از هر نقطه ای که تور یک روزه خود را آغاز کنید به بهترین ها در این شهر دست پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانیدآشنایی با موزه سینما | باغ فردوس تهرانامامزاده صالح تهران؛ بارگاهی کهن در شمال پایتخت ایران

کافه های پایتخت

این شهر بهترین کافه های ایران را در خود جای داده است. اگر به کافه گردی علاقه دارید، می توانید کافه هایی دنج و خاص را در تهران زیر نظر گرفته و از فضای آنها لذت ببرید. کافه های تهران محبوبیتی خاص بین گردشگران دارند. کافه نادری از معروف ترین کافه های این شهر است، اما می توانید دنج ترین ها را در محدوده خیابان های ولیعصر و انقلاب پیدا کنید. این کافه ها اغلب با برنامه های کتاب خوانی، معرفی کتاب، نقد کتاب و فیلم، فضایی عالی را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

بیشتر بخوانیدزیباترین کافه های تهران | معرفی کافی شاپ های تهران

سینماگردی

اگر از علاقمندان به حوزه فیلم هستید، می توانید تماشای فیلم های روز را در سینماهای عالی این شهر در تور مسافرتی خود بگنجانید. در هر نقطه از شهر می توانید با فراغ بال یک سینمای تراز اول و فوق العاده را پیدا کنید.

پارک های پایتخت

یکی از خاص ترین مناطقی که در طول توریک روزه خود ضروری است به آن سری بزنید، پارک ها هستند. پارک های تهران فضایی خاص دارند و به عنوان سنبل های شهر محسوب می شوند. تهران شهری است مملو از پارک های فوق العاده زیبا و وسیع. از معروف ترین پارک های این شهر میتوان به پارک لاله، پارک ساعی و پارک ملت اشاره نمود.

بیشتر بخوانیدپارک ساعی تهران | ریه تنفسی پایتخت در ولیعصردر ادامه بخوانیددر تهران آخر هفته کجاها برویم؟منبع: همگردی

به "آشنایی با معروف ترین جاهای دیدنی تهران در عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین جاهای دیدنی تهران در عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید