واکنش فدراسیون فوتبال به آزمایش VAR در نقش دنیا؛ کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام می دهد

به گزارش وبلاگ شن، فدراسیون فوتبال در واکنش به راه اندازی آزمایشی سامانه یاری داور ویدیویی اعلام نمود که کمیته انضباطی، نسبت به اقدامات اخیر تصمیم گیرى هاى لازم را صورت خواهد داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به آزمایش VAR در نقش دنیا؛ کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام می دهد

به گزارش وبلاگ شن، باشگاه سپاهان روز گذشته (سه شنبه) خاطرنشان کرد که با همکاری یک شرکت داخلی، تجهیزات مخصوص یاری داور ویدئویی (VAR) را در ملاقات تیم های فوتبال سپاهان و فجر سپاسی شیراز، در استادیوم نقش دنیا و به صورت آزمایشی استفاده کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره این اتفاق، اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر نموده است:

بر اساس موضوعات مطرح شده در ارتباط با راه اندازی سامانه VAR طی روزهای اخیر، ضروری است مواردی در این مورد به استحضار اهالی فوتبال و عموم علاقه مندان به این موضوع رسانده گردد.

راه اندازی این سامانه بر اساس استانداردها و قوانین فدراسیون دنیای فوتبال، تنها با تأیید فیفا و با هماهنگى فدراسیون فوتبال ایران جهت پیاده سازى در مسابقات صورت می گیرد. لذا انجام هرگونه تست هاى فنى و آزمایشى آنلاین یا آفلاین، تنها با اعلام و کسب تأییدیه از فدراسیون دنیاى فوتبال به وسیله فدراسیون فوتبال ایران امکان پذیر بوده و بر همین اساس، مسئولیت پیامدها و تبعات قانونی اقداماتی که خارج از این چارچوب انجام گردد، متوجه عاملان این گونه فعالیت های غیرحرفه ای خواهد بود.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران فرآیند پیاد ه سازى سیستم یاری داور ویدیویى در مسابقات ملی و باشگاهی را از ابتدا، تحت نظر فدراسیون دنیاى و براساس پروتکل هاى فنى و اجرایى ابلاغى فیفا دنبال نموده است. بدیهى است کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال نیز بر مبنای قواعد و قوانین موجود، نسبت به اقدامات اخیر تصمیم گیرى هاى لازم را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش فدراسیون فوتبال به آزمایش VAR در نقش دنیا؛ کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به آزمایش VAR در نقش دنیا؛ کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید