امتیاز میزبانی تیم فجر در آستانه سلب شدن

به گزارش وبلاگ شن، براساس شنیده ها از یک منبع موثق سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به شرایط نابسامان میزبانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در تلاش است تا امتیاز میزبانی را از فجر شهید سپاسی شیراز بگیرد.

امتیاز میزبانی تیم فجر در آستانه سلب شدن

با توجه به شرایط بد زمین ورزشگاه حافظیه و گلایه تمامی تیم های که در این ورزشگاه به مصاف فجر شهید سپاسی رفته اند سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز درخواست کرده تا زمین ورزشگاه برای میزبانی در بازی های آینده را اعلام کند.

این در حالی است که از راهروهای سازمان لیگ خبر رسیده که این سازمان با برگزاری بازی در ورزشگاه حافظیه مخالف بوده و این ورزشگاه را تأیید نمی کند.

همه چیز به مسئولان فارس برمی شود

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در گفت وگو با وبلاگ شن گفت: با توجه به درخواست های مکرر باشگاه فجر شهید سپاسی مبنی بر بهبود شرایط ورزشگاه فجر اکنون منتظر هستیم که مسئولان فارس برای حفظ امتیاز میزبانی تلاش کنند.

امیرحسین جوانی ادامه داد: براساس نامه سازمان لیگ باشگاه باید ورزشگاه مورد تأیید سازمان را برای میزبانی در بازی های پیش رو معین کند و اگر باشگاه این کار را انجام نداد سازمان لیگ نسبت به انتخاب زمین اقدام می کند.

وی افزود: طی تمامی هفته هایی که فجر در نیم فصل اول میزبان بود تیم های مهمان از شرایط زمین گلایه مند بودند و گزارش خرابی زمین به سازمان لیگ ارسال شده ولی در تلاش هستیم تا امتیاز میزبانی برای فارس همچنان حفظ شود.

جوانی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه پارس آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر است نیز گفت: این ورزشگاه تا سال دیگر آمده خواهد شد این در حالی است که برخلاف وعده مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس این ورزشگاه در دی ماه آماده نشد.

سرپرست فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: پیمانکار این ورزشگاه عنوان کرده است که ورزشگاه پارس تا سال آینده آماده می شود و مسائل زیرساختی و اساسی در این ورزشگاه نظیر سیستم گرمایش و سرمایش و زمین و… همچنان پابرجاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امتیاز میزبانی تیم فجر در آستانه سلب شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز میزبانی تیم فجر در آستانه سلب شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید