عملکرد فوق العاده فرناندز با 4 بازی و 5 گل، رسیدن لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ شن، خبرگزاری خبرنگاران- برونو فرناندز برای درخشیدن در لیگ برتر انگلیس باید مرد اول تیمش باشد.

عملکرد فوق العاده فرناندز با 4 بازی و 5 گل، رسیدن لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ شن، در جریان تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل استون ویلا در لیگ برتر انگلیس، برونو فرناندز پیروز به ثبت 2 گل شد. فرناندز در شرایطی ستاره شیاطین سرخ در این بازی لقب گرفت که کریستیانو رونالدو به علت مصدومیت در این مسابقه حاضر نبود.

بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که ورود کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، عملکرد برونو فرناندز را تحت تاثیر قرار داده و این بازیکن دچار افت شده است. به نقل از Squawka؛ آمار و ارقام نیز ثابت می نماید عملکرد برونو فرناندز در حضور کریستیانو رونالدو کاملاً متفاوت از زمانی است که رونالدو غایب بوده است:

عملکرد برونو فرناندز در لیگ برتر در حضور رونالدو: 15 بازی و 2 گل

عملکرد برونو فرناندز در لیگ برتر بدون حضور رونالدو: 4 بازی و 5 گل

برونو فرناندز مقابل استون ویلا دو بار گلزنی کرد اما عملکرد ضعیف شیاطین سرخ به خصوص در 20 دقیقه پایانی، باعث شد استون ویلا با درخشش فیلیپه کوتینیو به بازی برگردد. برونو فرناندز در مصاحبه پس از بازی گفت:

موقعیت بسیار خوبی داشتیم که از طریق آن می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، گل سوم را وارد دروازه حریف کنیم و بازی را عملا تمام کنیم. اما در ضدحمله هایمان پیروز ظاهر نشدیم و به حریف موقعیت گل دادیم. آنها بازیکنان خوبی در خط حمله دارند و بازی به تساوی کشیده شد. کنار آمدن با این نتیجه سخت است چون به نظرم بازی تحت کنترل ما بود. بعد از گل اول ما، آنها بیش از قبل روی ما فشار وارد کردند، اما ما خمچنان موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم دوباره به گل برسیم. نه خوب شوت می زدیم و نه خوب پاس می دادیم، همین شد که اعتماد به نفس تیم پایین آمد، فضای بیشتری نصیب حریف شد و چنین حریفی با چنین بازیکنانی در خط حمله، می تواند به تیم آسیب بزند. عملکرد از نتیجه بهتر بود، بیشتر از حریف کنترل بازی را در دست داشتیم اما نکته اصلی کسب پیروزی و امتیازات است. ما شایسته بیشتر از اینها بودیم اما در این سطح اصلا بحث شایستگی مطرح نیست، همه چیز به کسب امتیازات بستگی دارد. ما هنوز در خیلی از زمینه ها می توانیم بهتر شویم اما این هم به عملکرد و هم به نتایج بستگی دارد.

- روبرت لواندوفسکی در جریان رجحان پر گل بایرن مونیخ در برابر کلن سیصدمین گل بوندسلیگایی اش را به ثمر رساند. از هفته نوزدهم بوندسلیگای آلمان، کلن میزبان بایرن مونیخ صدرنشین بود. در جریان رجحان 4-0 بایرن مونیخ در مقابل کلن، روبرت لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در رقابت های بوندسلیگا رسید. لواندوفسکی با هتریک در این مسابقه، آمار خود در لیگ داخلی آلمان را به 300 گل در 369 بازی ارتقا داد. حالا او پس از گرد مولر، دومین بازیکن تاریخ فوتبال باشگاهی آلمان است که به رکورد 300 گل زده در سطح اول این رقابت ها دست می یابد.

فوق ستاره لهستانی برای تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ بوندسلیگا باید از رکورد 365 گل گرد مولر عبور کند. پس از عبور از رکورد های بیشترین گل زده در یک فصل و یک سال میلادی بوندسلیگا، عبور از رکورد بیشترین گل زده در تاریخ رقابت ها می تواند سومین رکورد بزرگ گرد مولر باشد که لواندوفسکی از آن را پشت سر می گذارد. البته لوا برای ثبت این رکورد کار راحتی نخواهد داشت.

نویر در 300 گله شدن روبرت لواندوفسکی: شاد و سپاسگزاریم که او در تیم ما بازی می نماید. او مانند ماشینی جلوی دروازه است و ما دوباره این را دیدیم.

ناگلزمان در خصوص روبرت لواندوفسکی و جایزه د بست: خیلی خوش حال می شوم اگر این جایزه را کسب کند. امیدوارم عنوانی که شایسته آن است را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عملکرد فوق العاده فرناندز با 4 بازی و 5 گل، رسیدن لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در بوندسلیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد فوق العاده فرناندز با 4 بازی و 5 گل، رسیدن لواندوفسکی به رکورد 300 گل زده در بوندسلیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید