سپاه زنجان 45 کتاب درباره شهدای استان منتشر می نماید

به گزارش وبلاگ شن، سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی در شهریور امسال، فعالیت های مختلفی پیرامون این برنامه اجرا شده است.

سپاه زنجان 45 کتاب درباره شهدای استان منتشر می نماید

وی با اشاره به انجام مصاحبه با خانواده شهدا برای تهیه کتاب از خاطرات و زندگی شهیدان زنجانی اعلام کرد: به همین دلیل 344 هزار سند از دوران دفاع مقدس ویژه شهدای زنجانی جمع آوری شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان همچنین با اشاره به انتشار فراخوان در زمینه ارائه طرح های پژوهشی با موضوع ایثار اجتماعی اعلام کرد: در این بخش نیز داستان، فیلم و خاطره نگاری در حوزه دفاع مقدس گردآوری می گردد.

موسوی با اشاره به اینکه در حوزه تألیف کتاب هم اقدامات خوبی از سوی دبیرخانه اجرا شده است، گفت: 35 کتاب از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حال تألیف است و 45 عنوان نیز توسط سپاه استان در حال نگارش است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هشت عنوان کتاب به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان چاپ شده است، ادامه داد: در ماه آینده نیز چندین کتاب کنگره شهدای استان رونمایی می گردد.

وی توضیح داد: تا به امروز یک جلد از وصیت نامه شهدای استان زنجان چاپ شده است و مابقی نیز سال جاری چاپ می گردد.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: مراسم رونمایی و معرفی کتاب هایی که مختص کنگره تألیف شده در مناسبت های مختلف انجام و تعداد باقی مانده نیز همزمان با برگزاری این رویداد عظیم رونمایی خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می گردد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران باقی بماند چرا که نشر این ارزش های معنوی و اخلاقی، تأثیر بسزایی را در راهنمایی و تعالی جوانان دارد، به همین خاطر به دنبال ثبت آن هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سپاه زنجان 45 کتاب درباره شهدای استان منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاه زنجان 45 کتاب درباره شهدای استان منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید