سایبرتراک تسلا را خودروی عجیب و غریبی می دانستید، پس باید نگاهی به کانسپت دیوانه وار خودروی الکتریکی هوندا بیندازید!

به گزارش وبلاگ شن، سایبرتراک تسلا با آن زوایای تیز، خودروی الکتریکی عجیبی بود. مثل این می مانست که دانش آموزی با خط کش آن را طراحی نموده. اما کانسپت خودروی پیکاپ الکتریکی Ridgeline هوندا در مقایسه با آن شبیه سرباز کارآزموده و عضلانی از جنگ بازگشته ای است.

سایبرتراک تسلا را خودروی عجیب و غریبی می دانستید، پس باید نگاهی به کانسپت دیوانه وار خودروی الکتریکی هوندا بیندازید!

در طراحی آن بدنه و زوایا و تورفتگی ها و انحناها، همه تاکید بر توانمند بودن دارند. این طراحی را طراحی به نام رنه گارسیا از کالیفرنیا انجام داده که به صورت تخصصی در زمینه طراحی مفهومی برای شرکت ILM کار می نماید.

جزئی بینی خاصی در طراحی آن اجرا شده. طوری که شما جای جعبه یاری های اولیه را هم در آن می بینید. طراحی داخلی آن چشم نواز است. به جای آینه های بغل معمول، سیستم انتقال ویدئو به مانیتور داشبورد پیشبینی شده است.

حتی در نظر گرفته شده که وقتی جایگاه های جلو به عقب تا می شوند، شبیه یک تختخواب برای سرنشینش رفاه و راحتی در برداشته باشند.

طراحی های مفهومی، یک ابزار به پیش برنده صنعت هستند و تاثیر خود را دیر یا زود به جا می گذارند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "سایبرتراک تسلا را خودروی عجیب و غریبی می دانستید، پس باید نگاهی به کانسپت دیوانه وار خودروی الکتریکی هوندا بیندازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرتراک تسلا را خودروی عجیب و غریبی می دانستید، پس باید نگاهی به کانسپت دیوانه وار خودروی الکتریکی هوندا بیندازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید