حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد

به گزارش وبلاگ شن، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود مدیریت افکار عمومی احتیاج به مدیریت و عملیات روانی دارد.

حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد

فریبرز حمیدی در بخش بعدازظهر گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است با بیان اینکه محتوای فاخری را از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس در اختیار رسانه ها قرار دادیم گفت: مدیریت افکار عمومی احتیاج به عملیات روانی دارد؛ باید بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد.

وی با بیان اینکه باورپذیری مردم به کرونا 93 درصد است اضافه کرد: باید ظرفیت های خوب مدارس را که پروتکل های بهداشتی در آنان رعایت شده به خانواده ها اطلاع رسانی کنیم.

حمیدی ادامه داد: در مدرسه تربیت معنوی و اخلاقی شکل می گیرد افکار عمومی از سوی رسانه ها توسعه پیدا می نماید باید احتیاج مخاطب را اطلاع رسانی کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: باید در مدارس روستایی و عشایری که تعداد دانش آموزان کم است آموزش حضوری باشد و در فضاهای پرجمعیت متناسب با مصوبات ستاد ملی با کرونا حرکت کنیم لذا باید تعامل پیروز با رسانه ها داشته باشیم .

وی با تاکید بر نهضت اطلاع رسانی خوب، اهداف پیوست رسانه ای را تشریح و تاکید نمود سیاست ما این است هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نماند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید