اخبار مجلس

یزد سومین استان در زمینه جذب توریست خارجی است

بعد از استان های فارس و اصفهان، یزد استان سوم در جذب جهانگرد خارجی است.

20 اردیبهشت 1401

حوزه های علمیه چقدر بودجه دولتی می گیرند ؟

دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به آنالیز بودجه نهادهای دینی- تبلیغی و بخش فرهنگ و هنر پرداخت.

15 اسفند 1400

برای ثبت نام در کنکور ارشد به چه مدارکی احتیاج داریم؟

کنکور کارشناسی ارشد در خاتمه روز های اردیبهشت 1401 برگزار می گردد و برای ثبت نام مدارکی ضروری است که داوطلبان باید به آن توجه نمایند.

2 بهمن 1400

پیشنهاد بودجه 3600 هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای اداره کشور

متن کامل لایحه بودجه 1401 کل کشور با جمع منابع 3631 هزار میلیارد تومانی منتشر شد. بر اساس ماده واحده لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، سقف کل بودجه کشور در سال آینده 3631 هزار میلیارد تومان است که از این رقم 2231 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی و 1505 هزار میلیارد...

25 دی 1400

ظرفیت فروش اموال مازاد دولت چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، فاطمه وظیفه دادگر با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی املاک را شناسایی کردیم و مجوز فروش آن ها صادر شد،گفت: در سال نو به علت تغییرات دولت و استقرار استانداران، املاک کمتری شناسایی شده است.

13 دی 1400

حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود مدیریت افکار عمومی احتیاج به مدیریت و عملیات روانی دارد.

22 شهریور 1400

وعده دوباره در خصوص کاهش قیمت سیمان

به گزارش خبرنگاران، علی نیکزاد در صفحه توئیتر خود نوشت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متأسفانه نتوانستند عمل نمایند؛ در نشستی که با وزیر نو صمت داشتیم، قول دادند قیمت هر پاکت سیمان ظرف 15 روز...

20 شهریور 1400

جاماندگان دریافت یارانه نقدی بخوانند

مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : کسانی که یارانه را دریافت نمی کنند می توانند درخواست دریافت یارانه کرده و با برقراری آزمون وسع، در صورت مشمول بودن شرایط دریافت یارانه، مجددا یارانه دریافت کنند.

31 مرداد 1400

وام ازدواج 100 میلیونی برای زوج های کمتر از 25 سال

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وام 70 میلیونی ازدواج برای سال آینده و وام 100 میلیون تومانی برای زوج های کمتر از 25 سال را معین کردند.

20 فروردین 1400

خضریان: بعد از برجام تقریبا هیچ عایدمان شد، مسائل مالی راهکار دارد خبرنگاران

نماینده تهران در مجلس گفت: برطرف تحریم زمانی راهبرد مناسب است که دشمن بداند که دیگر نمی تواند با ابزار تحریم به اقتصاد ما آسیب قابل توجه وارد کند و زندگی عادی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

2 فروردین 1400

خبرنگاران عنابستانی: اشتباه کردم، از مردم و سرباز عذر می خواهم

تهران- خبرنگاران- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی چند روز پس از فشارها و اعتراضات گسترده مردم و نیروی انتظامی علیه سیلی زدن او به صورت یک مامور وظیفه پلیس، با انتشار فیلمی در فضای مجازی از مردم و مامور یادشده عذرخواهی کرد و گفت:باید به خودم مسلط...

5 اسفند 1399

کلیات بودجه 1400 تصویب شد

اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 به کلیات این لایحه رای دادند. در جلسه بعدازظهر امروز سه شنبه کمیسیون تلفیق کلیات لایحه بودجه به رای گذاشته شد که با 23 رای موافق، 19 رای مخالف و 1 رای ممتنع به تصویب رسید.

22 بهمن 1399

بادامچیان یا میرسلیم نامزد 1400 مؤتلفه کیست؟

میرسلیم یا بادامچیان؛ کدام یک نامزد حزبی مؤتلفه در 1400 می شوند؟ مؤتلفه بارها در آستانه هر انتخاباتی گفته که می خواهد با نامزد حزبی بیاید و حتی زمانی که نامزدش تأیید صلاحیت هم می شود، در بزنگاه آخر عقب نشینی می کند و او را تنها می گذارد.

14 بهمن 1399

مطهری به شریعتمداری نوشت: خوانندگانتان را فریب ندهید

مطهری در نامه ای به مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت که این روزنامه باسابقه نباید با مغالطه موجب فریب خوانندگانش شود.

3 بهمن 1399

پیغام تبریک مونسان به قالیباف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

8 مرداد 1399

کارگاه آموزش تسهیلگران طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف برگزار گردید

کارگاه دو روزه آموزش تسهیلگران طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف با هدف یاری به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس بین افراد در صنف های مختلف از جمله نانوایی ها برگزارخواهد شد.

18 تیر 1399

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی شد

کاظم خاوازی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. امروز خاوازی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی که به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شده بود، با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری از برنامه خود دفاع کرد و در نهایت به عنوان...

10 خرداد 1399

تعطیلی مجلس عادی نیست؛ اراده هایی درصدد است مجلس تعطیل شود ، چرا ستاد کرونا فقط مجلس را تعطیل کرد؟

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در شرایط امروز، نیاز است مجلس پای کار باشد، در خط مقدم جبهه دفاع از مردم قرار گیرد و به کمک بخش خدمات رسان کشور بشتابد.

27 اردیبهشت 1399

کدخدایی: شورای نگهبان بودجه سال 99 را تایید کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نظر شورای نگهبان مبنی برعدم مغایرت لایحه بودجه 99 با شرع مقدس و قانون اساسی به مجلس اعلام شد.

18 اردیبهشت 1399

همه دیدارهای لیگ برتر و لیگ های دسته های اول، دوم و سوم فوتبال لغو شد

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، دیدارهای هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال و نیز مسابقات لیگ های دسته های اول، دوم و سوم به زمان دیگری موکول شد.

29 فروردین 1399
تعداد: (27)