جام فوتسال استارتاپی استارلیگ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شن، نخستین دوره جام فوتسال استارتاپی استارلیگ یکی از برنامه های مجذوب کننده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور است که 5 و 6 اسفندماه 1400 در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

جام فوتسال استارتاپی استارلیگ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ شن، فعالیت در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، همواره با محیطی پویا و سرشار از انرژی که حس جوانی را القا می نماید، همراه است. استارلیگ با شعار حال خوب استارتاپی و هدف انتقال تجربه هیجان و انرژی، افزایش ارتباط و شبکه سازی در سطح اکوسیستم استارتاپی و ایجاد فضایی بانشاط به مناسب بیستمین سالگرد تاسیس پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

در این جام 16 تیم حضور خواهند داشت که طی مسابقات در قالب گروه های 4 تیمی به رقابت خواهند پرداخت و پس از آن، درقالب مسابقات حذفی، تیم های برتر معین خواهند شد.

بازی ها در دو نیمه 8 دقیقه ای مفید برگزار شده و قوانین این مسابقات منطبق بر قوانین جهانی فوتسال می باشد. در نهایت، تیم های قهرمان و نایب قهرمان، برنده جوایز 22 و 11 میلیون تومانی خواهند شد.

پارک فناوری پردیس حامی اصلی این مسابقات است. بعلاوه ستاد توسعه دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری و هومکا نیز از این رویداد حمایت می کنند. برگزارکننده این رویداد، مجموعه میم ایونت می باشد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقات، می توانند با تلفن 02191035130 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جام فوتسال استارتاپی استارلیگ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام فوتسال استارتاپی استارلیگ در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید