با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد

به گزارش وبلاگ شن، خبرگزاری اریا- به مناسبت روزحمل و نقل و رانندگان، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران نیروگاه نکا با حضور در واحد نقلیه از رانندگان و همکاران واحد نقلیه شرکت تقدیرکردند .

با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد

به گزارش خبرنگاروبلاگ شندفترمازندران درساری، درابتدای این برنامه مدیرعامل شرکت به اتفاق معاونین ضمن بازدید میدانی از امکانات و تجهیزات کارگاه های تعمیراتی خودروها، ضمن آشنایی نزدیک با مسائل، محدودیت ها و چالش های موجود با شاغلین در این بخش ها به تبادل نظر پرداخت .

درادامه محسن نعمتی در جمع کارکنان، ضمن تبریک روز حمل و نقل، با توجه به امکانات موجود از اقدامات و خدمات کارکنان زحمتکش واحد نقلیه در جهت سرویس دهی مناسب، تأمین آسایش و کوشش جهت جلب رضایت کارکنان تقدیر و تشکر نمود .

نعمتی با اشاره به اهمیت خدمات رانندگان در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور اضافه نمود: حمل و نقل جایگاه ممتازی در رونق و توسعه اقتصاد کشور دارد، بنابراین همه مردم کشورازآثارخدمات شما منتفع می شوند .

وی بعلاوه از وجود تعاون و همکاری در مجموعه موتوری به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان یاد کرد و تعهد، دلسوزی و اهتمام و شدت علاقه مندی به کار را از شاخصه های پررنگ واحد نقلیه ارزیابی کرد .

در این ملاقات هادی اصغری سرپرست امور نظارت بر خدمات شرکت ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی از حسن توجه وحضور مدیران شرکت در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان، با اشاره به احتیاجها، مسائل و چالشهای موجود، گزارشی از عملکرد و اقدامات امور نقلیه و کوشش های شبانه روزی کارکنان آن در زمینه های تعمیرات ونگهداری خودروها، سرویس دهی مطلوب به کارکنان و حمل و نقل مواد و کالاهای مورد احتیاج شرکت ارائه و بر آمادگی خود و همکاران مجموعه نقلیه برای خدمت رسانی بهتر به همکاران تأکید نمود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضورمدیرعامل و مدیران از کارکنان واحد نقلیه نیروگاه نکا تقدیرشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید