مقاله: بازسازی ساختمان به سبک مینیمال

به گزارش وبلاگ شن، در سبک مینیمال سعی می گردد با کمترین تزئین به یک خروجی دلنواز و جذاب رسید. در سبک مینیمالیسم معمولا از بافت ها به جنس های مختلفی همچون پشم، گلدان هایی با گل های طبیعی، کوسن های رنگارنگ، تابلوهای عظیم هنری که روی دیوارهایی به رنگ خنثی و لوسترهایی با اشکال هندسی برای تزئین استفاده می گردد.

مقاله: بازسازی ساختمان به سبک مینیمال

هماهنگی بین اجزا یکی دیگر از ویژگی های سبک طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مینیمال است. هماهنگی بین اجزا به وسیله نظم هندسی رعایت می گردد. در بازسازی ساختمان به روش مینیمال در همه فضاهای خانه خط های عمودی یا افقی استفاده می گردد چرا که استفاده از خطوط صاف و کشیده رعایت اصل سادگی را در این سبک محسوس تر می نماید.

اگر قرار است در بازسازی ساختمان از روش مینیمال بهره ببرید باید در طرح داخلی و خارجی ساختمان تغییراتی اعمال کنید. یکی از این تغییرات استفاده از اشکال هندسی ساده در طرح داخلی و خارجی ساختمان است.

استفاده از رنگ های سردی همچون استخوانی و فیلی در طراحی دکوراسیون منزل، فضای زیباتری را به محیط خانه می دهد و خانه را به شکلی تغییر می دهد که بزرگتر از حالت قبل آن به نظر می رسد.

استفاده از پنجره های نورگیر بزرگتر یکی دیگر از ویژگی های طراحی و بازسازی ساختمان به سبک مینیمال است. پنجره ها معمولا طوری طراحی و ساخته می شوند که عایق مناسبی برای حرارت و صدا باشند. معمولا این پنجره ها را با پرده های حریر یا کرکره ای ترکیب می نمایند تا جلوی تابش نور مستقیم خورشید را نگیرد. اصل سادگی جزئی جدانشدنی از سبک مینیمال می باشد.

منبع مقاله: بازسازی ساختمان به سبک مینیمال

به "مقاله: بازسازی ساختمان به سبک مینیمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی ساختمان به سبک مینیمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید