نرم افزار و اپلیکیشن

آغاز توزیع هوشمند کالا های اساسی در آذربایجان غربی

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالا های اساسی در سامانه بازرگام در استان آغاز شد.

10 بهمن 1400

تبلیغات فضای مجازی و مدارس می توانند به کتابخوانی یاری نمایند، قطاری به ناممکن آباد سرچشمه خیال و جادو است

به گزارش خبرنگاران ، کتاب قطاری به ناممکن آباد، اثر پی. جی. بل با ترجمه لیلا حسین رشیدی است که در نشر کتاب چ (زیر مجموعه نشر چشمه) به چاپ رسیده است؛ از این رو گفت وگویی را با مترجم این اثر انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

20 دی 1400

چرا چین در حال اصلاح صنعت فناوری خود است؟

کسانی که اخبار تجارت را دنبال می نمایند احتمالاً در چند ماه گذشته متوجه پدیده ای جالب و عجیب شده اند: دولت چین در حال نابودکردن شرکت های اینترنتی خود است.

15 شهریور 1400

رنگ بندی نو کرونایی شهرها

بر اساس اعلام اپلیکیشن ماسک با کاهشی شدن فرایند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان های قرمز به 102 شهرستان کاهش یافت. علاوه بر آن 235 شهرستان نارنجی و 111 شهرستان زرد هستند.

26 تیر 1400

15 آنتی ویروس برتر برای گوشی های موبایل اندرویدی

اپلیکیشن های آنتی ویروس بعضی از محبوب ترین نرم افزارهایی هستند که در اکوسیستم اندروید می یابید. به صورت معمول اگر جوانب امنیتی را رعایتی کنید، به دانلود اپلیکیشن ها از گوگل استور بپردازید و تنظیمات امنیتی را روشن نگه دارید، نیازی به چنین اپلیکیشن هایی...

17 اردیبهشت 1400

ستارگان فوتبال از EA شکایت می کنند

صدها ستاره فوتبال تصمیم گرفته اند به خاطر استفاده شدن از ظاهر آن ها در بازی فیفا 21 از شرکت الکترونیک آرتز (EA) شکایت کنند و ادعا می کنند این حق استفاده وجود ندارد. این ماجرا با توییتی از زلاتان ابراهیموویچ شروع شد و همچنان ادامه دارد.

7 دی 1399

وقتی روبات ها پوشیدنی می شوند، نسل جدید انسان با فناوری های پوشیدنی

قابل پیش بینی است که رشد پوشیدنی ها به صورتی یکپارچه تر و به ترکیبی از انسان و فناوری تبدیل شود و باعث ایجاد انسان های تقویت شده یا انسان های نسل 2.0 شود.

9 آبان 1399

عرضه اینترنت پر سرعت بورس، برای سراسر کشور سرور مجازی بورس چیست؟

اینترنت بورسبرای فعالیت در بورس شما نیازمند یک اینترنت فوق العاده پر سرعت هستید، اینترنتی که بتواند شما را در رقابت های میلیونی و میلیاردی صف های خرید جای بدهد.

31 شهریور 1399

چرا بانک ها پول سهام عدالت را دیر می پردازند؟

در حالی پول حاصل از فروش 30 درصدی سهام عدالت از سوی بانک ها با تاخیر به حساب مشمولان واریز می گردد که دارندگان این سهام به این موضوع اعتراض دارند و می گویند اگر به این پول احتیاج فوری نداشتیم، سهام عدالت مان را نمی فروختیم.

1 شهریور 1399

طرح رتبه بندی اپلیکیشن ها تا 2 ماه دیگر نهایی می گردد

ابوالقاسم صادقی در تبادل نظر با خبرنگار مهر، از تدوین مدل اجرایی طرح ارزیابی و رتبه بندی اپلیکیشن های موبایل تا دو ماه آینده اطلاع داد و گفت: جزئیات چگونگی اجرای این طرح در حال نهایی شدن با پلیس فتا است.

4 مرداد 1399

80 توصیه محبت آمیز برای یادآوری رابطه محیط زیست و سلامتی در روز جهانی زمین

22 آوریل (3 اردیبهشت) روز جهانی بزرگداشت زمین است. به نظر می رسد دلیل نامگذاری این روز از سوی سازمان ملل آگاهی رسانی در خصوص حفاظت از کره زمین، پاسداشت محیط زیست و قدردارنی از کره زمین است. از سوی دیگر به نظر می رسد به بهانه پاسداشت روز جهانی زمین می توان...

27 خرداد 1399

مایکروسافت سرفیس دوئو معرفی گردید: گوشی تاشو اندرویدی با طراحی بی نظیر و دو صفحه نمایش مجزا

خاتمه پس از چندین سال انتشار انواع خبرها و شایعات، کدنام ها و پروژه های مختلف، گوشی موبایل تاشو و انعطاف پذیر مایکروسافت معرفی گردید.

15 آبان 1398