مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ شن، مهلت شرکت در نخستین جشنواره دانشجویی رهوا تا 20 فروردین تمدید شد.

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ شن به نقل از ستاد خبری جشنواره رهوا، پیش از این مهلت ثبت نام در این جشنواره، 20 اسفند اعلام شده بود که با توجه به استقبال دانشجویان و به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) برای دومین بار تمدید شد.

جشنواره رهوا شامل 27 رشته در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری با موضوعات متنوع پیرامون مسائل و دغدغه های روز دانشجویان می باشد.

بنا بر این گزارش، در مجموع 80 میلیون جایزه نقدی برای 80 برنده جشنواره در نظر گرفته شده است که از این میان، هشت برنده به نام امام هشتم (ع) توسط مخاطبان انتخاب می شوند.

همچنین شرکت نمایندگان در بخش های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از 60 درصد امتیاز رشته موردنظرشان را کسب نمایند، معادل 2 نمره امتیاز دروس معارف دریافت خواهند کرد.

خاطرنشان می شود جشنواره رهوا از بهمن ماه 99 تا اردیبهشت ماه 1400 ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می گذرد (اعم از مجرد و متأهل)، برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های 05137123985 و 05138451527 و 09011246511 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید