ذوب آهن برنده ملاقات همشهریان، صادقی: بازی سختی بود

به گزارش وبلاگ شن، سومین ملاقات از چهارمین روز از مرحله سوم سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان امروز آدینه 17 بهمن ماه با برگزاری ملاقات بین دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیگیری شد.

ذوب آهن برنده ملاقات همشهریان، صادقی: بازی سختی بود

دو تیم همشهری در این ملاقات با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در تمامی دقایق، رقابتی پایاپای را از خود به جای گذاشتند و تقریباً در بیشتر ثانیه های بازی با اختلاف یک گل پیش می رفتند تا جایی که نیمه اول این مسابقه هم با امتیاز 13 بر 13 مساوی به سرانجام رسید. با وجود اینکه سپاهانی ها معمولاً تا دقایق سرانجامی بازی از حریف خود پیش بودند ولی این تیم جوان ذوب آهن بود که با ارائه یک بازی هدفمند پیروز شد این مسابقه را 28 بر 27 پیروز گردد.

گفتنی است که مرتضی فرزین طلب، بازیکن ذوب آهن در ثانیه های سرانجامی این ملاقات با کارت قرمز داور دیسکالیفه و از زمین مسابقه اخراج شد.

صادقی سرمربی تیم ذوب آهن پس از برد تیمش در بازی حساس برابر فولاد سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود مخصوصاً ما در دفاع خیلی خوب بودیم البته اشتباهاتی داشتیم و تعداد زیادی تعلیق دو دقیقه ای گرفتیم اما دفاع خیلی خوب توانست حمله تیم رقیب را پوشش دهد.

کیوان صادقی با بیان اینکه امروز حرکت های انفرادی بازیکنانم خیلی خوب جواب داد، اضافه نمود: امروز شاید روز حمله تیم نبود. در این بخش خیلی خطا داشتیم و خوب کار نکردیم وگرنه می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی اضافه نمود: به هر حال بازی جلوی تیم های بزرگی که سابقه دیرینه ای در هندبال دارند، خیلی سخت است و مثل بازی با تیم هایی که فراز و نشیب زیادی دارند، نیست. به هر حال این برد را به باشگاه ذوب آهن که این گونه در هندبال سرمایه گذاری نموده، تبریک می گویم و همچنین به بازیکنان تیمم که با غیرت بازی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ذوب آهن برنده ملاقات همشهریان، صادقی: بازی سختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن برنده ملاقات همشهریان، صادقی: بازی سختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید