بنا: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، در انتخابی جام تختی شرکت نمایند

به گزارش وبلاگ شن، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت نفراتی که در فینال کشتی فرنگی قهرمانی کشور به روی تشک نرفتند، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در مرحله انتخابی جام تختی کشتی بگیرند.

بنا: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، در انتخابی جام تختی شرکت نمایند

به گزارش وبلاگ شن، محمد بنا در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی از کشتی گیران در ملاقات فینال رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی نگرفتند. برای کادر فنی بسیار مهم بود که عملکرد کشتی گیران را در ملاقات فینال آنالیز کند که بعضی از کشتی گیران به هر دلیلی، از حضور در ملاقات فینال سر باز زدند.

وی توضیح داد: یک شانس دیگر برای این نفرات در نظر می گیریم. به آنها مجوز شرکت در رقابت های انتخابی جام تختی را می دهیم تا در صورت موفقیت در این مسابقات، مجوز حضور در جام تختی و ادامه کار در چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و رقابت های جهانی صربستان را به دست بیاورند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر چنین اتفاقاتی از سوی کشتی گیری در مراحل بعدی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بیفتد، حتماً آن کشتی گیر از چرخه انتخابی تیم ملی خارج می گردد و شانسی برای حضور در مسابقات پیش رو نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنا: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، در انتخابی جام تختی شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، در انتخابی جام تختی شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید