خبرنگاران تاسیس آزمایشگاه سوخت اعتبار نیاز دارد

به گزارش وبلاگ شن، تهران- خبرنگاران- معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای تاسیس آزمایشگاه سوخت، نیازمند اعتبارهایی هستیم که تا به امروز تخصیص نیافته است.

خبرنگاران تاسیس آزمایشگاه سوخت اعتبار نیاز دارد

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ شن از سازمان ملی استاندارد ایران، وحید مرندی مقدم در نشست بررسی معین تکلیف دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک که به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار گشت، اضافه کرد: قوانینی که در مجلس مصوب می شود باید درباره اعتبارات آن هم تخصیص های لازم انجام شود، ما برای تاسیس آزمایشگاه سوخت نامه نگاری هایی انجام دادیم، اما هیچ اعتباری به ما اختصاص ندادند.

وی گفت: آنچه که در قانون هوای پاک به ما سپرده شده این است که با کمک سازمان حفاظت محیط زیست، بر تولید قطعاتی مانند فیلتر و کاتالیست ها نظارت کنیم که اقداماتی اجرا شده است.

مرندی مقدم ادامه داد: در بحث اصلاح آلاینده های موتورخانه ها نیز وظایفی داریم که در این راستا، شرکت های بازرسی را تایید صلاحیت کردیم تا موتورخانه ها را بازرسی کنند.

تولید بنزین با استاندارد ملی

معاون سازمان ملی استاندارد ایران بیان داشت: در بحث سوخت نیز که به عنوان یکی از موارد آلایندگی هواست، اعلام می کنیم که بنزین ما از نظر میزان آلاینده ها براساس استاندارد ملی تولید می شود و ما براساس قانون موظف شده ایم استانداردها را ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: در خصوص گازوئیل وظایفی به وزارت نفت سپرده شده است و ما نتایج آزمون گازوئیل را به مقامات ذی ربط اعلام می کنیم.

مرندی مقدم گفت: اکنون یک آزمایشگاه در بندرعباس داریم و آزمایشگاه کرج هم قدیمی و نیمه فعال است و همه آزمون ها را نمی توان در آن انجام داد، در این زمینه درخواست ایجاد آزمایشگاهی در اصفهان داشتیم که اعتبار آن داده نشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تاسیس آزمایشگاه سوخت اعتبار نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاسیس آزمایشگاه سوخت اعتبار نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید