اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا کلاهبرداری است؟

به گزارش وبلاگ شن، تهران (پانا) - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مورد کلاهبرداری در مورد اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا اطلاعیه صادر کرد.

اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا کلاهبرداری است؟

به گزارش ایسنا، هفته گذشته فرد یا افراد کلاهبردار با تعدادی از هم استانی های عزیز تماس حاصل کرده و با معرفی خود به عنوان یکی از کارشناسان و یا مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان به آنان اعلام کرده اند که به علت دریافت واکسن کرونا و یا حضور در برنامه غربالگری کرونا مشمول دریافت جایزه نقدی و یا غیر نقدی شده اند.

با توجه به سابقه فعالیت این قبیل افراد کلاهبردار که با نام و عنوان های مختلف و جعلی با افراد عادی تماس حاصل کرده و با شگردهای فریبکارانه و وعده های وسوسه برانگیز اقدام به اخاذی می نمایند، بر لزوم هوشیار بودن هموطنان عزیز در برخورد با این افراد تاکید می گردد .

بر این اساس از هموطنان عزیز درخواست می گردد تا در صورت تماس این قبیل افراد به درخواست های آنان اعتنا نکرده و با وسوسه این افراد به هیچ عنوان در پای عابر بانک و یا درگاه های پرداخت اینترنتی حاضر نشوند و به هیچ وجه نیز نسبت به پرداخت پول و یا ارائه اطلاعات بانکی و شماره و رمز حساب های خود اقدام ننمایند.

بعلاوه درخواست می گردد تا در اولین فرصت شماره ای که افراد کلاهبردار به وسیله آن شماره تماس گرفته اند را به پلیس فتای استان اعلام نمایند و یا با شماره تلفن های 110 و یا شماره 33295772 (مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - در ساعت اداری) اعلام نمایند.

در خاتمه به استحضار هموطنان عزیز می رساند که در صورت احتیاج به تماس مجموعه بهداشت و درمان با شهروندان و خانواده های عزیز، این تماس ها به وسیله سرشماره 4030 و یا با شماره های تلفن ثابت مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستائی استان با پیش شماره 054 انجام می گردد.

بعلاوه به عرض می رساند که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هیچگونه طرحی برای اعطای جایزه به دریافت نمایندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا نداشته و ندارد و به هیچ وجه نیز درخواست واریز وجه و یا درخواست دریافت اطلاعات بانکی هم به وسیله نظام بهداشت و درمان صورت نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا کلاهبرداری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا کلاهبرداری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید